Bár még csak másfél hete jelent meg az Activision új fejőstehene, a Destiny, a játékosok máris több mint 100 millió játékórát öltek bele a programba, annak ellenére, hogy igen vegyes értékelések (CVG: 8/10, OXM: 8/10, Wired: 7/10, Gamespot: 6/10, EGM: 6,5/10) születtek róla. Az Activision mellett a Sony is nagyon jól járt, ugyanis az Egyesült Királyságban a Destiny megjelenésével 300 százalékkal több PS4-et értékesítettek, mint előző héten -- a heti összesített konzoleladások majdnem a felét (46 százalékot) szerezte meg a japán gyártó.

Ezzel az eredménnyel a Sony újból megerősítette pozícióját az aktuális generáció konzolháborújában. Az Egyesült Államokban is hasonlóan jól kezdett a Destiny, 2014 „legnagyobb elsőheti eladását” hozta a PS4 játékok körében. Az Activision kiadásért felelős vezetője, Eric Hirschberg kijelentette: „Játékosok milliói szórakoznak a Destinyvel úgy, hogy le nem teszik a kontrollert, és ez még csak a kezdet. A Destiny egy platform, amely folyamatosan fejlődni, növekedni fog. Folyamatosan együtt fogunk dolgozni a Bungie-val, hogy élettel, igazi élményekkel töltsük meg a játékot.