A FIFA 14 minden téren a nextgen konzolokon lesz az igazi: ha az még nem lett volna elég, hogy az E3-on bemutatott, tényleg nagyon szép Ignite Engine egyelőre csak az Xbox One és a PS4 sajátja, tudni kell azt is, hogy a mesterséges intelligencia is teljesebb, összetettebb lesz az év végén megjelenő új gépekre írt programban.

A játék producere, David Rutter elárulta, hogy csak a nextgen konzolokon tudták megvalósítani azt, hogy a játékosok hihetőbben viselkedjenek a pályán. Ezt a Pro Instincts névre keresztelt rendszerrel érték el, ami az új gépek megnövekedett számítási teljesítményét kihasználva új reakciókkal ruházta fel a focistákat, akik Rutter elmondása szerint már-már látják a jövőt, annyira jó a helyzetfelismerésük.

A csapat egyébként három nagy ponton akart javítani az elődökhöz képes. Az egyik a játékosok mesterséges intelligenciája volt, a másik a megnövelt felbontás 1080p-re, a harmadik pedig az élethűen viselkedő közönség. Rutter úgy véli, mindegyik céljukat elérték, így sokkal jobban kezdhetnek neki az új generációnak, nem úgy, ahogy azt 2005-ben tették a bevallottan rettenetes FIFA 06: Road to FIFA World Cup esetében.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

FIFA 14 -- Megjelenés: 2013. szeptember 27. (PC, Xbox 360, PlayStation 3) -- Gépigény: nem ismert