A Microsoft bejelentette, hogy a Bungie által fejlesztett Halo: Reach az első 24 órában 200 millió amerikai dollárt termelt, és ezzel az év legnyereségesebb szórakoztatóipari termékévé vált Amerika-szerte, mely olyan filmeket is maga mögé utasított, mint a Vasember 2 vagy a Toy Story 3.

Ezeket a tényeket már ismerjük, ám az, amit ma a stúdiófőnök Phil Spencer mondott, az összes fent leírt eredményt bolhányira kicsinyíti.

"A Halo: Reach a Microsoft valaha készült legnagyobb játéka, startja pedig már minden más játékot és filmet maga mögé utasított ebben az évben. Minden egyes résszel csak nőtt a Halo-sorozat rajongóbázisa és ismertsége, így mostanra az évtized legnépszerűbb szórakoztatóipari termékcsoportjává lépett elő."

Vagyis a Halo: Reach még a Halo 3-at is legyűrte, ezt pedig tényleg senki nem várta a Bungie hattyúdalától. Fantasztikus, szép volt, srácok!