Brian Horton, a Rise of the Tomb Raider fejlesztési igazgatója a Game Informer podcast-adásában beszélt arról, hogy az Xbox One-ra megjelenő játék teljesen kihasználja a konzol képességeit – valljuk be, ez igen merész kijelentés, lévén a gép mindössze másfél éve van a piacon, ugyanakkor látva a közte és a konkurens PS4 közti erőkülönbséget, mégis lehet, hogy igaz.

Horton egy ideig körbenyalta a Crystal Dynamicset, hangsúlyozva, hogy milyen tehetséges lányokról és fiúkról van szó, majd szóba került az Xbox 360-as Rise of the Tomb Raidert fejlesztő Nixxes is, akik annak ellenére, hogy egy idén tizedik születésnapját ünneplő konzolra készítenek játékot, Brian szerint döbbenetes munkát végeznek, „igazi varázslók”. A két változat között egyébként nem lesznek eget rengető különbségek, leszámítva a grafikát, ugyebár.

A Rise of the Tomb Raider később PC-re is megjelenhet, mert a Microsoft-exkluzivitás csak ideiglenes. Ti várjátok már?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!