Tegnap jelentette be a Microsoft, hogy a vánszorogva haladó Scalebound fejlesztése törlésre került. Természtesen a váratlan esemény nem csak a program megjelenését váró játékosokat szomorította el, hanem a játék fejlesztőit is. Hideki Kamiya, a néhai játék rendezője Twitteren öntötte szavakba az esethez fűződő érzelmeit.

A törlés miatt elnézést kért a sarkányos játékra vágyakozóktól, és a jövőben mindent megtesz majd azért, hogy ilyesmi többet nem fordulhasson elő se vele, se a játékaival. A fejlesztők hivatalos blogján pedig a Platinum Games elnőke, Kenichi Sato is hasonló szavakat fűzött az ügyhöz:

„Sajnálattal közöljük, hogy 2017. január 9-én a Microsoft Studios bejelentette a Scalebound törlését. Nagyon csalódottak vagyunk, hogy így értek véget a dolgok, főleg annak tudatában, hogy sok rajongók annyira várta ezt a játékot, mint ahogy mi magunk is.

A továbbiakban is arra fogunk törekedni, hogy kiemelkedő minőségű játékokat nyújthassunk át nektek, kezdésként a NieR: Automatát, idén márciusban. Továbbá a jövőben olyan produktumokat is, mint a Granblue Fantasy: Project Re:Link, vagy a Lost Order.

Fáradhatatlanul azon fogunk munkálkodni, hogy megfeleljünk az elvárásaitoknak, és továbbra is számítunk támogatásotokra!”