Sokan panaszkodtak már a Microsoft rendszerére, mely az Xbox 360-ra kiadott játékokhoz érkező frissítéseket ellenőrzi; noha lehet látni némi javuló tendenciát a javításokért elkért díj eltörlése kapcsán, még mindig rengeteg probléma van, mindközül pedig az a legnagyobb, hogy sokáig tart, míg egy frissítés eljut a fejlesztőktől a felhasználókig.

Ezúttal a Wargaming vezérigazgatója, Victor Kislyi mondta el a véleményét az egész metódusról. Szerinte a Microsoft megközelítése egész egyszerűen alkalmatlan az ingyenesen játszható játékok fogadására, hiszen megöli annak lehetőségét, hogy gyorsan korrigálják a hibáikat, amik bizony gyakoriak az ilyen típusú játékok esetében.

A kijelentés pikantériája az, hogy a Wargaming éppen a 60 millió játékost számláló World of Tanks Xbox 360-ra írt változatán dolgozik, s az átirat szintén ingyenesen játszható lesz (persze csak az Xbox Live Gold tagoknak), így valahogy meg kell oldani a frissítések kérdését. Kislyi elmondta: keményen dolgoznak az ügyön, melynek technológiai és adminisztratív akadályai is vannak, de bízik abban, hogy sikerülhet találni egy arany középutat, amin sebesen és sűrűn jöhetnek a korrekciók.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

World of Tanks -- Megjelenés: 2013 Q2 (Xbox 360) -- Gépigény: CPU: 1 magos / 2000 MHz, RAM: 1 GB, VGA: SM 3.0 / 128 MB, HDD: 2 GB