A Ubisoft észak-amerikai részlegének elnöke, Laurent Detoc elárulta, hogy eredetileg az új Driver-játékot akarták összehozni az Ubisoft Reflectionsszel -- a The Crew alkotócsapatával --, azonban három évvel a munkálatok megkezdése után a gárda meggondolta magát. Így született meg a Watch Dogs.

„Arra gondoltunk, hogy mi nem ilyen irányba akarjuk elvinni az autós játékot, így teljesen elölről kezdtük a munkát. Szóval a Watch Dogs nem Watch Dogsként kezdte, hanem valami másként, aztán a projekt egyszercsak átalakult” -- mondta Detoc.

Elmondása szerint nem arról van szó, hogy a Driver alakult át a Watch Dogsá, hanem törölték azt a játékot, és annak maradványaiból kezdték el felépíteni Aiden Pearce kalandját. Mert akár úgy is alakulhatott volna, hogy egy másik csapatot jelölnek ki, amelyik új motorral kezd dolgozni, és akkor most ők lennének a 2014-ben PC-re, Playstation 3-ra, Xbox 360-ra, PS4-re, Xbox One-ra és Wii U-ra érkező Watch Dogs fejlesztői.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!