Láthatóan az Infinity Ward tisztában van azzal, hogy az emberek nem nagyon szeretik a peer-to-peer rendszerű multiplayert, sokkal inkább a dedikált szervereket preferálják, amik alacsonyabb ping mellett megbízhatóbb játékélményt nyújtanak, s mint tudjuk, a multiplayer az egész sorozat gerince -- ennek megfelelően tehát a Call of Duty: Ghosts minden platformon dedikált szerverekkel érkezik.

A cégtől Mark Rubin egy nemrégiben adott interjúban utalás szintjén, majd pedig később konkrétan meg is erősítette a cég ama törekvését, hogy stabilabb multiplayer élményt nyújtsanak a milliónyi rajongóiknak: mind PC, mind nextgen, mind pedig jelenlegi generációs platformon kizárólag a többjátékos szekciónak fenntartott gépeket üzemeltetnek majd -- bár az Xbox One konzolon ezt nem a hagyományos úton oldják meg.

A Microsoft következő generációs gépén a dedikált szerverek szerepét a 300 ezer gépet számláló szerverpark, vagyis az Xbox Live Cloud fogja ellátni, akárcsak a riválisnak tekinthető Titanfall esetében.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!