• Nem csak az R8 Revolver volt problémás a Counter-Strike: Global Offensive téli frissítésében
  • A pisztolyok és puskák szórása is problémás volt
  • Ezeket most visszavonta a Valve
  • A cég belátta, hogy hibázta
  • Jobban kellene tesztelniük az ilyen változtatásokat

Egészen szép kis kudarc lett a Counter-Strike: Global Offensive téli frissítése. Emlékezetes marad, hogy a múlt pénteken kiadott tapasz egy új fegyvert mutatott be, az R8 Revolvert, ami a Desert Eagle helyén került be a játékba, ám a legendás pisztolynál jóval erősebbnek bizonyult a nyolclövetű, olyan erősnek, hogy a Valve három nap elteltével nerfelte a viszonylag olcsó, halálosan pontos és nevetségesen nagyot sebző kézi ágyút.

A patch azonban nem csak ennyit hozott, változások érték a puskák és a pisztolyok működését is. Dióhéjban: növelték a fegyverek szórását, hogy hatékonyabbá tegyék a rövid sorozatokat, a várt hatás azonban elmaradt. A változtatások után a tüzelés MINDEN módja rosszabb lett, és mivel a játékosok ugyanakkora hányada továbbra is hosszú sorozatokban lőtt, csak azok jártak rosszul, akik a rövid sorozatokra esküsznek, hiszen így többször vétettek célt.

A Valve egy friss bejegyzésben bevallotta: túl sokat változtattak, túl gyorsan, illetve nem mérték fel helyesen a közösség reakcióját ilyen, gyakran használ fegyverekkel kapcsolatban. A csapat azt is belátta, hogy jobb módszert kell kitalálniuk arra, hogy az ilyen volumenű változtatásokat leteszteljék.

A Valve ezennel visszavonta a frissítés azon részét, ami a pisztolyokat és a puskákat érinti, de azt mondták, hogy a jövőben még visszatérnek erre.

A frissítésből így megmaradt a killcam, a körök illetve a C4 átidőzítése, valamint az R8, ami immáron jobban illeszkedik a játékmenetbe. Magmaradtak továbbá a kisebb javítások és korrekciók is, valamint az R8-cal érkezett festések. A frissítés részleteiről itt olvashatsz.