Nemcsak a játékosoknak tűnt fel, hogy milyen csúnya lett az eredetileg fotorealisztikusnak ígért Dark Souls 2. A sajtót is érdekelte az elronduló akció-szerepjáték helyzete, a From Software pedig közleményben válaszolt a látványt illető kérdésekre. A csapat szerint "erőforrás-menedzselés" okán lett olyan a végleges változat, amilyen -- ez magyarra fordítva azt jelenti, hogy a fejlesztők túl sokat gondoltak az előző konzolgeneráció képviselőiről.

A Forbes ennél kicsit mélyebbre ásott, a neves portál újságírója kifaggatott egy névtelenségbe burkolózó, a fejlesztéshez közel álló, de bele nem folyó személyt. Az informátor szerint az eredeti ötlet az lehetett, hogy a From elkészíti a Dark Souls 2 PC-s változatát, és azt butítja le az Xbox 360 és a PS3 szintjére, de ez utóbbi feladat akkora akadálynak bizonyult, hogy a csapat végül ejtette a tervet.

A korai képek és videók még egy olyan Dark Souls 2-ből származtak, ami csak prezentációs célokat szolgált, nagyobb léptékben viszont nem működött a motor, mert képtelen volt normális képkockamennyiséget kiizzadni magából. Akárhogy is volt, egy biztos: a rajongókat mindez nem érdekli, ők boldogan halnak meg.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!