Kezdjük a három új NPC-vel!

Fable 2 - ismerjük meg a karaktereketArfur tipikusan egy undok, ágról szakadt csőcselék tagja, akikkel a nyomor sújtotta Bowerstone Old Townban találkozhatunk. Fiatal korában egy pitiáner tolvaj volt, aki ugyanolyan könnyedén zsebelte ki az embereket, mint ahogy a torkukat vágta el, és ez felnőtt korára sem változott. A banditák barátja és a szappan ellensége, fosztogatásokban, gyilkosságokban és más egyéb aljasságokban vesz részt. Bármikor készen áll arra, hogy egy halom pénzel megpróbáljon rávenni arra ,hogy segíts neki.

Fable 2 - ismerjük meg a karaktereketAhogy az új technológiák utat törnek Albionba, az csordultig megtelik lehetőségekkel, és senki sem akkora szakértője ezek elherdálásának, mint Barnum, a világ legrosszabb üzletembere. Nem volt olyan halálra ítélt vállalkozás, amibe ne fektetett volna pénzt, sem olyan tisztességtelen ajánlat, amire ne mondott volna igent, és mégis semmi sem tudja csillapítani a lelkesedését.



Fable 2 - ismerjük meg a karaktereketMikor még a város őreként szolgált, Giles maga volt a megtestesült félelem a törvényen kívüliek szemében. Híres volt az elkötelezettségéről és makacsságáról, még olyan helyzetekben is, mikor minden ellene szólt. Harmincévesen felhagyott eddigi életével, és a feleségével, fiával egy farmra költözött. Megpróbálta maga mögött hagyni agresszív múltját, de ebben megakadályozták, mikor Ripper és bandája célba vette. A mogorva, de jószívű Gilesnek segítségre van szüksége - ahogy Rippernek is. Rajtad áll, hogy ki mellé állsz...

A Dene Carterrel készített interjúból többek között az is kiderült, hogy több mint 50 órányi hanganyagot vettek fel csak az NPC-knek. A nem játszható karaktereket meg lehet ölni ugyan, de a játék nem mindig engedi ezt, mégpedig azért, hogy megóvjon attól, hogy lemaradjuk a legfontosabb eseményekről. Ha pedig mégis úgy döntünk, hogy megöljük valamelyik ilyen figurát, akkor az összes vele kapcsolatos jövőbeli küldetés elvész.

Egy NPC sem ad tipikusan gonosz vagy jó küldetéseket, minden rajtunk múlik, hogy miként oldjuk meg a ránk bízott feladatot. Egyes NPC-kkel lehet, hogy nem is találkozunk majd, mert a múltban valami olyat tettünk, amiért nem is léteznek (pl. megöltük). A karakterek aktívan viszonyulnak hozzánk, van, amelyiknek nem tetszünk az öltözködésünk miatt, egy másik meg azért kedvel minket, ami mellett kiállunk.