• GTA 5 PC-s megjelenés: 2015. január 27.
  • GTA 5 Xbox One-os és PS4-es megjelenés: 2014. november 18.
  • A GameStop zárkörű rendezvényén állítólag volt egy 45 perces demó
  • Az egyik résztvevő szerint durván szebb lett az átirat
  • A karaktermodellek, az állatok és maga a környezet sokkal szebb lett
  • Nagyobb lett a látótávolság
  • Kétszer több NPC az utcákon
  • Hamarosan egy új trailer jön
  • GTA 5 teszt

A NeoGAF fórumon megjelent információk szerint a GameStop éppen a napokban megtartott, zárt ajtós, boltvezetőknek és nagykutyáknak fenntartott konferenciáján a Take-Two mutatott 45 percnyi játékmenetet a GTA 5 PC-re, Xbox One-ra és PS4-re írt változatából. Ez persze önmagában nem volna igazán említésre méltó, de az egyik NeoGAF felhasználó, The Shogun azt állítja, hogy ő ott volt a bemutatón, s meg is osztott velünk pár részletet.

A szemtanú beszámolója szerint a játék egyszerűen csodálatosan néz ki, ilyen jó átiratot még nem látott. A karaktermodellek jelentős javítást kaptak, ahogy az állatok is, melynek nem csak nagyobb számban jelennek meg, hanem teljes mértékben újra lettek textúrázva, sőt még szőrük is van. Természetesen maguk a helyszínek is javításon estek át, jóval részletesebbé téve mind a városokat, mind pedig a vadont -- az utcákon, ha esik az eső, a víz felgyülemlik a kátyúkban, a korallzátony megszépült, az erdőkben pedig a fűtől a fáig minden részletesebb lett, sőt még a folyók és a vízesések viselkedését is átdolgozták, mindezt ráadásul úgy, hogy a látótávolság sokkal, de sokkal jobb lett. A GTA 5 új változatában az eddigieknél sokkal messzebbre láthatunk el, a világítás pedig dinamikus, így minden fény valós időben rajzolódik ki, ami különösen impozáns annak tekintetében, hogy nagyjából kétszer annyi NPC lesz az utcákon.

A Rockstar célja az volt, hogy az utolsó cseppig kihasználja azt, amint a PS4 és az Xbox One nyújtani tud, s igyekeztek úgy meghajtani a gépeket, ahogy azt az előző generációval tették. Erről árulkodik, hogy mennyivel szebb lesz az átirat, s noha technológiai részleteket nem kaptunk, The Shogun szerint 1080p felbontásúnak tűnt a demó (a kiadó egy PS4-et használt), s 30 fps-nek érezte a felvételt, de a fizikáról és az akcióról már nem tudott beszélni, ezt ugyanis nem mutatták.