• Nem lesz rövid a Doom
  • A kampány teljesítése legalább 13 óra vagy még több
  • Legalábbis a fejlesztők átlagosan ennyi idő kell
  • A játék kódjai között turkálva kiderült, hogy lesz valamilyen random bossharc-rendszer is

A modern lövöldéktől már megszokhattuk, hogy a kampány (ha van) nem kifejezetten hosszú. Öt, esetleg hat óra, a nagyon bő lére eresztet sztori esetében pedig akár nyolc óra is lehet a játék kipörgetése, ennél több azonban nem jellemező -- erre kontráz most rá az új Doom.

A DOOM SINGLEPLAYER RÉSZE TÖBB MINT 13 ÓRA HOSSZÚ LESZ.

Ez persze függ a nehézségi szinttől és a játékos egyéni ügyességétől, szóval, akár még hosszabb, de rövidebb is lehet. Minden esetre az id hivatalos Twitterének tanulsága szerint az iroda dolgozóinak átlagosan több mint egy fél nap kell ahhoz, hogy a játék végére érjenek -- remélhetőleg ez tartalmas is lesz, bár a legutóbbi videó láttán nem úgy tűnik, hogy akár egy percet is unatkozni fogunk.

A Doom kapcsán friss hír még, hogy a decemberben megtartott alfatesztelésben használt kliensnek nekiesett az egyik játékos, és előásott pár morzsát, amiről eddig, a hivatalos csatornákon, nem volt szó. A legérdekesebb, hogy látszólag lesz valamilyen véletlenszerű főellenségharc-rendszer, vagyis a kampány nem fix, mindig változna, melyik bestiával csapunk össze -- legalábbis annak tűnik.

A kódokból sikerült kihámozni azt is, hogy a The Spider Mastermind és az Arch-Vile is visszatér, a nehézségi szintek az eredeti Doomból kölcsönözték a nevüket, valamint pár pálya nevét is megtudtuk. A kódok feltárása aktívan zajlik ezen a fórumon, illetve ugyanott pár videócska is vár.