A Mirror's Edge 2-re nagyon régóta várunk, így az idei E3-as bejelentés olyan volt, mint egy pohár víz a tikkasztó sivatagban. Bár eddig azt hittük, a DICE és az EA az első rész gyenge eladásai miatt halasztotta ilyen sokáig a dolgot, mint kiderült, erről szó sincs: a fejlesztők egyszerűen hosszú ideig gondolkodtak rajta, hogy miként lehet kihasználni a nextgen konzolokban rejlő lehetőségeket egy nyílt világú akciójátékban, mely ráadásul nem is a lövöldözésről és a harcról szól.

Patrick Söderlund az EA Labels igazgatóhelyettese a GameReactornak árulta el a kínzó várakozás valódi okát:

"Azért tartott ennyi ideig, mert a megfelelő koncepciót és ötletet szerettük volna a játékba építeni. És amikor Sara Jansson, aki a projekt producere, előadta nekem és Karl-Magnus kollégámnak az ötletét, teljesen el voltam varázsolva. Azt mondtam: »Végre, megtaláltátok!«. És amikor ilyesmit hallasz... Olyan játékötlettel állt elő, ami tényleg csak nextgeneken valósítható meg. És igen, egy sor tervet teszteltünk és kipróbáltunk, de örülök, hogy megvártuk az igazit."

Magyarán a DICE-nak és az EA-nek esze ágában sem volt elkasználni a Mirror's Edge 2-t. Egész egyszerűen csak olyan játékot szerettek volna az asztalra tenni, ami tényleg megérdemli a nextgen jelzőt. A program PC-re, PS4-re és Xbox One-ra érkezik, valamikor a jövőben.

Mirror’s Edge 2 -- Megjelenés: ismeretlen -- Gépigény: ismeretlen