• Egy hónap csúszással, február 12-én érkezik a Gone Home PS4 és Xbox One konzolokra Európában
  • A fejlesztők nem árulták el pontosan, hogy miért tartott ilyen sokáig a felmerült probléma rendezése

Eredetileg január 12-én jelenet volna meg jelenlegi generációs konzolokra az egykori Bioshock- és XCOM-fejlesztőkből alakult The Fullbright Company 2013-as PC-s játéka, a Gone Home, ám a jelzett napon végül csupán az észak-amerikai felhasználók jutottak hozzá a programhoz. A fejlesztők csak annyit árultak el, hogy az utolsó pillanatban felmerült korhatár-besorolással, illetőleg a digitális boltokban való megjelenéshez szükséges tanúsítványokkal kapcsolatos problémák merültek fel, így sem az európai, sem pedig az ausztrál játékosok nem vághattak bele a Greenbriar-család eltűnt tagjai utáni érzelmes nyomozásba.

Akkor a The Fullbright Company még úgy számolt, hogy legjobb esetben egy hét alatt sikerül elrendezni a kellemetlenségeket, ám végül nem így történt. Hogy miért nem, azt nem árulta el a csapat, azt viszont igen, hogy február 12-én végre felkerül az immár Unity 5-ös grafikusmotorra ültetett és kontrollerekhez szabott irányítással ellátott átirat az európai és ausztrál PS Store és Xbox Store kínálatába is. A csapat emellett többször elnézést kért a rajongóktól a játék hivatalos Twitter-csatornáján, ahol folyamatosan jelentkezetek a helyzettel kapcsolatban január közepe óta, de egészen mostanáig csak bocsánatot- és türelmet kérő bejegyzésekre futotta csak.