• Star Wars Episode VII játékon dolgozott a LucasArts
  • Ben Skywalkert irányíthattuk volna
  • És a Solo család egy tagját üldöztük volna
  • Az ötletből nem lett semmi, de bizonyos elemeit felhasználták a The Force Unleashedben

Annak idején, amikor a LucasArts még játékokat csinált, nekifogtak annak, hogy valami friss programot készítsenek az örökzöld Star Wars univerzum alapján. A cég 2004-ben hat hónapot szánt ötletelésre, és több mint 24 koncepcióval álltak elő -- ennyi játékot persze reálisan nem készíthettek volna el, és a többség nem is volt több, mint egy ötlet, kettő azonban elég jónak bizonyult ahhoz, hogy komolyabban foglalkozzanak vele.

star-wars-games-lucasarts.jpg

Az egyik a Star Wars Episode VII: Shadows of the Sith volt, amiben Luke Skywalker fiát, Bent alakíthattuk volna. A hősünk lenyűgöző erők birtokában lett volna, az Erő világos és sötét oldala közötti szűk mezsédén járva sosem látott támadásokat mutatott volna be, olyanokat, amiket egy filmben vagy játékban sem láthattunk addig, a feladatunk pedig nem más volt, mint egy, a galaxist fenyegető veszély nyomába eredni. És hogy mi ez a veszély? Nos, a Solo család egy tagja!

Ismerős ugye? Az alapfelállás eléggé hasonlít a Star Wars 7 cselekményére, csak ez sok évvel megelőzte azt, az ötlet ugyanis jóval az előtt született, hogy a Disney felvásárolta a jogokat.

Mindezt a LucasArts egykori kreatív direktora, Haden Blackman mondta el a Cinelinx stábjának, és elárulta azt is, hogy a másik ötlet, ami viszonylag messze jutott mielőtt törölték, a Scum and Villainy nevet kapta, és egy fejvadászról szólt volna.

A felsorakoztatott ötletekből, mint azt tudjuk, nem lett semmit, de persze nem vesztek kárba, a legjobb elemeket Blackman egy másik projektbe gyűrte össze, ami a 2008-ban kiadott The Force Unleashed lett -- ebbe kerültek ugye Ben Skywalker elképesztő erejű támadásai, de más is megmaradt, a Scum and Villainy ugyanis rövid ideig a Star Wars 1313-ban élt tovább.