GURU Extra ***A hírek popupjaCammie Dunaway, a Nintendo marketingosztályának képviselője szerint a Grand Theft Auto: Chinatown Wars bukásáról nem a Rockstar és nem is a Nintendo tehetnek, hanem a Take Two saját marketingesei, ugyanis nem reklámozták eléggé, illetve megfelelőképpen a játékot.

"Ez igencsak frusztráló!" -- hangsúlyozta Dunaway, azt is hozzátéve, hogy szerinte ezúttal nem a korosztály és Nintendo arculatának jól ismert problémája a ludas, hiszen Nintendo Wii-re is sikerült a Resident Evil: Wii Editionből egymillió példányt eladni. "Egyszerűen arról van szó, hogy normális marketingmunkát kell végezni az ilyen címekkel. Az a szokásos, lusta módszer, amely szerint »pár hétig nyomassuk a tévén, aztán felejtsük el!«, már nem működik, mert állandóan jönnek az új érdeklődő vásárlók."

A Nintendo kiadásból mindössze 90.000 példány kelt el az USA-ban az első héten, és mind a mai napig is csak nyögve-nyelve lépte át a 250 ezres határt, ami édeskevés egy ilyen címnél. "Mi erősen bízunk a Chinatown Wars hosszú távú sikerében, és szerintünk később jobban fog fogyni." -- bizonygatta egy Take Two marketinges nem is olyan régen. Úgy tűnik, ez nem nagyon jött össze...

Mindenesetre a játékból azóta megjelent PSP-re is egy kitűnő port, illetve iPhone-ra is bejelentették.

(A képen Cammie Dunaway látható.)