Barlowe’s InfernoPár napja már beszéltünk az EA Redwood Shores legújabb horrorjátékáról, amiben a pokol kilenc gyűrűjét fogjuk bejárni elveszett szerelmünk nyomában. Azt már tudjuk, hogy a kezelés a God of War-széria másolata lesz, de az újdonság, hogy Dante Alighieri (ugyebár ő az Isteni színjáték szerzője és egyben a főszereplője is) karakterét némileg megváltoztatták a fejlesztők, ami érthető, hiszen ki akarná egy csenevész firenzei költővel bejárni a pokol minden bugyrát? Ennek megfelelően egy 180 cm magas, színizom lovagot kapunk, aki amellett, hogy jól bánik a karddal, még néhány varázslatot is elő tud csalni, így megkönnyítve a démonok elleni harcot.

A játék első főellenségharcát a purgatóriumban fogjuk megvívni magával a Kaszással, akitől átvesszük majd a mágikus képességeit, hogy aztán folytassuk az utunkat a pokolban, ahol minden gyűrű valami érdekességgel szolgál az adott terület témájának megfelelően. Például az ötödik körben az erőszakos lelkek örökös harcra vannak ítélve, így itt különösen nehéz lesz az átjutás, a kilencedik, egyben végső körben pedig valószínűleg Belzebubbal küzdünk majd meg annak érdekében, hogy meggyilkolt Beatricénket a mennyországba kísérjük.

A Dante’s Inferno a beszámolók szerint stabilan 60 képkocka per másodperces sebességgel jelenik majd meg a képernyőinken, szépen kidolgozott karaktermodellek és groteszk látványvilág társaságában, amit Wayne Barlowe (ő készítette el az Isteni színjáték ihlette Barlowe’s Inferno című képeskönyvet, amiből a cikkben láthattok is egy képet) álmodott meg.