Úgy tűnik, a tesztelők és a fejlesztő/kiadó Stardock is elégedett volt a béta eredményével, hiszen a Brad Wardell vezette michigani csapat bejelentette: a Sorcerer King elhagyja a Steam korai hozzáférés inkubátorát, melyben tavaly október óta erősödik, hogy július 16-án teljes értékű játékként jelenjen meg.

Aki nem ismerné a játékot, az vegye elő 2015/04-es számunkat, hiszen abban jómagam egy kétoldalas előzetesben veséztem ki a Stardock alkotását. Nagyon röviden: a Sorcerer King egy „Heroes-féle” 4X stratégia, amelyben a műfajhoz hasonlóan hőst kell alkotnunk, kalandoznunk, lényeket toboroznunk, nyersanyagokat gyűjtenünk, és hatszögmezőkön harcolnunk. Jelen játék specialitását az aszimmetria adja, azaz míg te mindezekkel foglalatoskodsz, ellenfeled, a címszereplő gonosz mágus erősen nyerésre áll, és ha nem jutsz el hozzá időben és nem vered le a seregét, majd őt magát, vége is a dalnak. Persze ez csak egy réteg, ezen felül van némi Civilization-féle városfejlesztés, RPG-szerű fejlődés és jó sok, humorban bővelkedő, de komolyabb döntésekre kényszerítő küldetés, plusz némi kraftolás. A cucc egyébként a Fallen Enchantress egyenesági leszármazottja, így aki azt a játékot szerette, otthon érzi majd magát itt is.

A Sorcerer King tehát július 16-án jelenik meg PC-re, a Steamen 39,99 euróért zsákolható be. Alant másfél percnyi mozi, képek a galériánkban.