• Nem támogatja a modifikációkat a The Division számítógépes átirata
  • Testre szabható lesz azonban a HUD, és bármikor válthatunk a kontrolleres illetőleg az egér-billentyűzet irányítás között
  • The Division PC Guru előfizetési akció

Hiányzó városrészek New Yorkból, az ügynökök közötti kereskedés elvetése, lebutított látványvilág… A Tom Clancy nevével fémjelzett The Divison marketingkampánya eddig nem sikerült valami fényesre, pláne, hogy a Ubisoft hivatalos oldalán nem régiben megjelent blogposzt egy újabb hiányosságra hívja fel a játékosok figyelmét a programmal kapcsolatban.

A számítógépes átirat erényeit ecsetelő bejegyzésből ugyanis kiderül, hogy a The Divison egyáltalán nem támogatja a rajongók által készített kreatív módosításokat. A fejlesztők azzal indokolták döntésüket, hogy technikailag borzasztó nehéz az online, nyitott világú akció-RPG-hez modifikációt készíteni, így inkább nem engedélyezik ennek lehetőségét.

Persze azért jó hír is akad a posztban, megtudtuk például, hogy bár a PC-s átirat irányítását tökéletesen az egér-billentyűzet kombinációra szabták (ennek számos előnyét megtapasztalhatjuk majd a menüben való navigálás és lövöldözés közben egyaránt), a kontrollerek bevetésére is engedélyt kapunk, sőt, játék közben bármikor kedvünkre válhatunk a perifériák között. Számítógépeken a HUD-ot több opció mentén igazíthatjuk ízlésünkhöz, lehetőségünk lesz bizonyos elemek áthelyezésére, átméretezésére, vagy az áttetszőségük megváltoztatására.

Mivel a The Divisionben nagyon fontos az online játékosok közötti együttműködés, így a Ubisoft lehetővé teszi, hogy a Uplay-es barátlistánkra meghívjuk a Steames pajtásainkat, nyomon követhetjük, hogy mikor császkálnak a romokba dőlt New York utcáin, és ennek függvényében bármikor közös játékra is invitálhatjuk őket. Persze ez a konzolos felhasználókra nem vonatkozik, hiszen a The Division szerverei platformok szerint különválasztva várják a felhasználókat.

A Ubisoft azt is elárulta, hogy rengeteget dolgoztak azon a fejlesztők, hogy a játék ne csak csúcskategóriás gépeken, hanem akár laptopokon is elfusson, így komoly beállítási lehetőségek kapnak a PC-n játszókat, hogy a nekik megfelelő grafikai opciókat finomhangolva tökéletesen működésre bírják a programot. Ennek érdekében a fejlesztők számos hardvergyártóval működtek együtt szorosan a The Division megalkotása közben, ami több speciális funkció létrejöttét is biztosította a PC-s verzióban. Ilyen például a Ubisoft egy másik programjában, az Assassin’s Creed Syndicate-ben ugyancsak elérhető Tobii EyeX kontroller támogatás, mely a szemmozgás követését és az azzal való irányítási opciók elérhetőségét biztosítja a játékban. Hogy mindez tényleg így van-e, azt a január 29-én rajtoló PC-s bétatesztben már fel is mérhetik a The Divisiont előrendelő rajongók. Akik még várnának az előrendelés leadásával, azok pedig ezen az oldalon regisztrálva reménykedhetnek benne, hogy a cég kiválasztja őket a pár napos próbakörre.