Lars Gustavsson a DICE egyik legrégebbi motorosa: a Battlefield-sorozat kreatív agyaként dolgozó úriember nem beszél sokat, de amit mond, az általában velős, ezért is szeretnek vele interjút készíteni az újságírók. Még akkor is, ha Lars gyakran túlságosan is őszinte. Most például elárulta, hogy a Bad Company-sorozat a szokottnál jóval személyes tónust ütött meg, ezért nem válhatott olyan népszerűvé, mint a sokkal butább és együgyűbb kampánnyal megáldott Battlefield 3.

Gustavsson az OXM-nek magyarázta el, miért döntöttek a laposabb kampányok felépítése mellett. A Bad Company sokkal mélyebb, emberközelibb volt, ami boldogabb rajongókat eredményezett, de sajnos a tömegekhez emiatt egyszerűen nem ért el. Mivel pedig a DICE azt szerette volna, hogy sokkal-sokkal több Battlefieldet adjanak el, dönteniük kellett, és inkább a mainstream játékosok kedvére tettek.

"Amikor elkészítettük a Bad Company 1-2-t, rengetegen kritizáltak bennünket. »Ez nem komoly játék. Miért játszanám ezt? Én komoly shootert akarok!« Pedig mi imádtuk! Nagyon klassz volt, a narratíva is és a karakterek is." -- mesélte csalódottan Lars.

Hozzátette: ugyan nem ásták el a Bad Companyt, de tanultak az esetből. Mivel a humor túl személyessé tette a sorozatot, maradtak a komoly, szárazabb sztoriknál, ezért olyan a Battlefield 3, amilyen. Szerintetek jól döntött a csapat?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!