A PGO új funkciójának lényege, hogy bárminemű hardveres vagy szoftveres problémáitokkal fordulhattok hozzánk és a PC Szerviz munkatársai segítenek nektek ingyen és bérmentve. Kék halál, hibaüzenet, lefagyás, vagy csupán tanácsot szeretnél kérni, hogy milyen konfigurációt lenne érdemes vásárolni X ezer forintból? Itt a lehetőség, hogy profi szakemberektől kérj segítséget. A menüsorban helyet kapott ennek a linkje is, használjátok bátran!

Nincs más dolgod, mint feltenni a kérdésed, majd várni, míg a GépGuru válaszol neked! Alant elolvashatjátok ennek a menetét:

1. lépés: Kérdés beküldése. Figyelj a Téma minél konkrétabb meghatározására. Pl: "levelező probléma" helyett "Outlook hibaüzenet".

A kérdésben írd le, hogy milyen szoftver és/vagy hardver mellett jelentkezik a probléma. Próbáld minél pontosabban körbeírni a hibát. Kérjük mellőzzétek azokat a kérdéseket, hogy XY játék fut-e a gépemen, mivel a játékadatlapoknál össze is hasonlíthatjátok a gépigényt.
Ha válasz érkezett a kérdésre, e-mailben értesítünk!

2. lépés: Admin jóváhagyásig a kérdés nem jelenik meg az oldalon. Erre azért van szükség, hogy a GÉPGURU munkáját megkönnyítsük az előszűréssel. A tartalmilag és formailag nem teljes kérdéseket kiszűrjük, pl: "állandóan lefagy a böngésző, mit tegyek?" helyett "WinX alatt az Icewolf 5.4 rendszeresen lefagy és az xzt348 hibaüzenetet küldi, mit tehetek?".

3. lépés: Jóváhagyás után megjelenik a kérdés az oldalon, amit a GÉPGURU is lát. Ekkor a kérdés módosítható vagy bővíthető a kommenteknél, a kérdés alatt. A későbbiekben itt lehet további kérdést feltenni a témával kapcsolatban, megköszönni a segítséget, esetleg saját tapasztalatot hozzáfűzni.

4. lépés: A GÉPGURU néhány munkanapon belül válaszol. A válaszára reagálni, további pontosítást kérni közvetlenül alatta, a kommentekben lehet. Új kérdést a jobb oldali dobozban tehettek fel.

» Irány a GépGuru