A Eurogamer.com Digital Foundry blogja egészen zseniális: lényege, hogy szakemberek összegzik a játékok technológiai hátterét és különbségeit, és bár az esetek többségében hosszú analíziseket írnak a már megjelent alkotásokról, az is előfordul, hogy ráteszik a mancsukat a még meg nem jelent programok tömörítetlen felvételeire, hogy összevetve, kielemezve őket előzetes infókkal lássák el a technikai részletek megszállottait.

Az angol srácok most a Watch Dogs E3-as demó videóit vették szemügyre, hogy megtudják, a PS4-es változat mennyiben lesz más, mint a PC-s. Előbbit ugye tavaly óta többször is bemutatták már, de a PS4-est csak a 2013-as E3 alkalmával prezentálták a Ubisoft fejlesztői. A két átirat között pedig már most vannak különbségek.

Bár a cikk eléggé részletes, mi most csak a legfontosabb eredményekre térünk ki. Először is, mind a tavalyi PC-s, mind az idei PS4-es változat 1080p-ben renderelt és 30 fps-es célsebességgel futott -- igaz, előbbi ezt viszonylag stabilan tartotta, míg a Sony konzolján a félkész kód néha leesett a 20-as értékek világába. Ami magát a grafikát illeti, PC-n a mélységérzékelés és az élsimítás is jobbnak bizonyult, ellenben a textúrák, az animációk és az effektek mindkét változatban megegyeztek.

A Watch Dogs megjelenése idén csak PC, Xbox 360 és PS3 platformokon várható, így 2013-ban csak a PC-s verziót tudjuk szemügyre venni a magas szintű grafikával operáló három átirat közül. Az Xbox One változatot még sosem láttuk, a PS4-es Watch Dogs társaságában 2014-ben érkezik. A PC-s gépigénye még egy fogós kérdés -- reméljük, tűrhető vas kell majd az igazság felkutatásához.

Watch Dogs -- Megjelenés: 2013. novemeber 22. -- Gépigény: nem ismert