Jonathan Morin kreatív igazgatóra rátört a tweetelhetnék, úgyhogy nagy lelkesen válaszolt néhány rajongói kérdésre a Watch Dogsszal kapcsolatban -- tegnap meg jól megölte a demóval kapcsolatos reményeket. Nem kell parázni, ezúttal pozitívabb részleteket osztott meg Aiden Pearce kalandjával kapcsolatban.

Például mindjárt nyitásként megtudtuk, hogy a Watch Dogs címet azért kapta a program, mert az utal a hackerek elleni védekezésre és a biztonsági megfigyelésekre. Plusz mindkét szónak van saját szerepe. Nem lesznek licencelt autók, de lesz vezetőfülke-nézet, az ellenfelek két-három lövéstől lepihennek az örök vadászmezőkön, fejlövéstől pedig azonnal beáll a halál. A hackelés nem lesz hatással reputációs szintünkre, mivel arra csak olyan tettek hatnak, amiket a környezetünk is láthat, például a tűzharc, a bowlingozás a járókelőkkel, stb.

Egyelőre nem tudott beszélni az esetleges PC-s pre-loadról, viszont határozottan állítja, hogy Playstation 3-on és Xbox 360-on is remekül fest majd a játék. S ha már szóba kerültek a konzolok, Morin nem tudott biztosat mondani afelől, hogy a Watch Dogs kihasználja-e a PS4-ben rejlő lehetőségeket, szerinte még túlságosan a generáció elején járunk ehhez. Azt viszont tisztázta, hogy se az Xbox One, se a PS4 framerate-je nem véglegesített egyelőre, sőt, a PC-s gépigény sincs fixálva, szóval kúszhat az még fölfelé, valamint a Wii U-s megjelenést sem tudta megmondani, mikor lesz esedékes.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!