• Kiadói segítséget kap a Way to the Woods
  • Egy 16 éves srác fejlesztése
  • Megjelenési dátum még nincs

Mi volt 16 éves korodban a legnagyobb eredményed? Esetleg egy iskolai vetélkedő első helye, vagy valamilyen sporteseményen aranyérem? Az átlag embernek körülbelül ennyi a csúcs ebben a korban, Anthony Tan azonban korán kezdi a karrierjét, 16 éves korára ugyanis szerződést kötött arról, hogy az első játéka megjelenhessen a boltokban.

Az ausztrál iskolás játéka, a Way to the Woods tavaly bűvölte el a világot, amikor a Redditen megjelentek az első képek; sokakat lenyűgözött a kalandjáték vizuális tálalása, de az még inkább, hogy ezt egy tinédzser, valamint segítője, a zenét és a hangokat intéző Jeremy Warmsley hozta össze szabadidejébe -- bár, tapasztalatban nem volt hiány, Tan korábban ugyanis az Owlchemy Labsnél (Smuggle Truck, Job Simulator) segédkezett művészként.

A Way to the Woods, amelynek főszerepében két őzet találunk, felkeltette az ipar érdeklődését is: Sean Murray, a Hello Games (No Man’s Sky) vezetője dicsérte a játékot, egy Studio Ghibli-filmhez hasonlítva azt, a Team17 azonban egy nagy lépéssel tovább ment, és szerződést ajánlott Tannek, amit persze el is fogadott.

way-to-the-woods.png

A Way to the Woods tehát hivatalos kiadói támogatásban fog megjelenni, egyúttal pedig Tan megalapította a saját fejlesztőcsapatát, a Studio Happy Bee-t -- mozgalmas hét áll mögötte, az már biztos.

Arról egyelőre nem szól a fáma, hogy a Way to the Woods mikor fog megjelenni, a játék ugyanis még eléggé a fejlesztés elején tart. Azt minden esetre tudjuk, hogy PC-re egész biztosan megjelenik, illetve Tan konzolokra is szeretne dolgozni.