Jelentem nem bírtam ki. Amint lejött elindítottam teljesítménytesztre. Az alapbeállításokat használva, tehát 30 FPS lock, a 2. izé képarány fix 29-30 fps a fent említett konfigon 1440x900-ban FXAA valamint minden High-on. Aki az i7-est tette meg minimumnak, az tényleg be lehetett rúgva. Akinek ilyen gépe van minimum, az boldogan játszhat vele alapbeállításokon. Holnap feloldom az fps lockot, meg az aspect ratiot, ma viszont már nyugovóra térek.
És akkor a végső teljesítményteszt: Feloldottam az FPS lockot max 60-ig, a játék OPTIMALIZÁLATLAN! Mindegy, hogy FXAA-val, High Shadows-szal Motion Blurrel meg SSAO-val játszom. Ha bent vannak, akkor is ugrál az FPS 40 és 59 között, ha pedig kikapcsolom ezeket, akkor is. Komolyan mondom a Cryostasis óta nem láttam ilyen rosszul optimalizált játékot! Na mindegy, ha TL, DR: Ha i3-4130K-d van egy GTX 660 2 GB OC-vel, meg egy 8 GB RAM-mal megtámogatva, akkor futni fog magas beállításokon, de csak akkor, ha a 30 fps lockot nem veszed ki. Ha igen, akkor nagyon szépen fog ugrálni, mintegy lehetetlenné téve a QTE-k teljesítését. Remélem a Tango Gameworks-nél foltozgatják a játékot, mert ez így nagyon optimalizálatlan. Az optimalizálatlanságról egyébként a játék Launch trailer videója is tanúskodik, hiszen úgy fut azon, mintha az én régi E 6600-asomon 9400 GT-men illetve 2 GB DDR 2-es RAM-mal vették volna fel.
i3-4130K (2 magos, de az egyik legjobb egymagos teljesítményre képes, plusz annyi szála van, hogy majdnem olyan jó, mint egy négymagos), GTX 660 2GB OC (Overclocked) plusz 8 GB DDR 3-as RAM. Ezen, ha minden igaz, ha kikapcsolom az árnyékokat illetve az Ambient occlusiont, akkor elég szépen fog majd futni 1440x900-ban. Az Alien Isolation nagy megdöbbenésemre amint elindult, mindent felrakott Ultrára, az árnyékot 2048-ra, és csak kétszer reccent meg a stabil 60 fps, de az is csak a ShadowPlay felvétele miatt. Ha ilyen konfigod van, akkor jó eséllyel fog szerintem futni. Este 10-körül jön le, holnap jöhet a próba.
Jelentem nem bírtam ki. Amint lejött elindítottam teljesítménytesztre. Az alapbeállításokat használva, tehát 30 FPS lock, a 2. izé képarány fix 29-30 fps a fent említett konfigon 1440x900-ban FXAA valamint minden High-on. Aki az i7-est tette meg minimumnak, az tényleg be lehetett rúgva. Akinek ilyen gépe van minimum, az boldogan játszhat vele alapbeállításokon. Holnap feloldom az fps lockot, meg az aspect ratiot, ma viszont már nyugovóra térek.
Roloca milyen vason próbálod meg majd futattni? Csak azért mert én se vagyok közelében a minimumnak CPU ügyében, de ha futna nálad i3on akkor lehet én is beruháznék egy példányra a játékból.
i3-4130K (2 magos, de az egyik legjobb egymagos teljesítményre képes, plusz annyi szála van, hogy majdnem olyan jó, mint egy négymagos), GTX 660 2GB OC (Overclocked) plusz 8 GB DDR 3-as RAM. Ezen, ha minden igaz, ha kikapcsolom az árnyékokat illetve az Ambient occlusiont, akkor elég szépen fog majd futni 1440x900-ban. Az Alien Isolation nagy megdöbbenésemre amint elindult, mindent felrakott Ultrára, az árnyékot 2048-ra, és csak kétszer reccent meg a stabil 60 fps, de az is csak a ShadowPlay felvétele miatt. Ha ilyen konfigod van, akkor jó eséllyel fog szerintem futni. Este 10-körül jön le, holnap jöhet a próba.
Hát én most szedem kemény 1.5 Mb/s-mal. Este 10-re kész is lesz :D. Amúgy a Steames értékelések alapján idéznék: "aki azt írta, hogy i7-es kell neki minimum, az valószínűleg be lehetett rúgva" Ez biztató az én kis i3-asomnak.
Az a baj hogy 32 bitesen meg se mozdul meg direct x 10.1-en.
Roloca milyen vason próbálod meg majd futattni? Csak azért mert én se vagyok közelében a minimumnak CPU ügyében, de ha futna nálad i3on akkor lehet én is beruháznék egy példányra a játékból.
"Oh, I'm not gonna kill you, I'm just gonna hurt you, really, really, bad!"
Elérkeztünk ehhez a naphoz is lehet nyomni a játékot akinek van hozzá erőműve :D:D
Hát én most szedem kemény 1.5 Mb/s-mal. Este 10-re kész is lesz :D. Amúgy a Steames értékelések alapján idéznék: "aki azt írta, hogy i7-es kell neki minimum, az valószínűleg be lehetett rúgva" Ez biztató az én kis i3-asomnak.
Én bár tök véletlen folytán, de anno a Resident Evil 1 PS1 játékkal kezdtem gamer pályafutásom, így ez a túlélő horror zsáner vált a kedvencemé, és azóta is szeretem az összes jó, és kevésbé jó képviselőjét is. Így várom nagyon a The Evil Within-t is, aztán a napokban kaptunk egy Resident Evil Revelations 2 bejelentést is, + még a Resident Evil 1 remake...öröm és bóóódottá' ez a hét :D
"Oh, I'm not gonna kill you, I'm just gonna hurt you, really, really, bad!"
Ha valaki nem ismerné a játékot, az próbálja maga elé képzelni a következő jelenetet: Te vagy Sebastian Castellanos. Egy nyomozó, aki az egyik pillanatban még egy bűnesetnél nyomoz, a másik pillanatban pedig víziók(?) hatására már egy teljesen más helyen találja magát. Felocsúdni nincs idő, ugyanis torz alakok lépnek ki a mindent beburkoló sötétből. Az egyiknek a fején átdugtak két kardot, a másiknak félig leszakadt a feje. A z övedhez nyúlsz, amiben megbízható revolveredet tartod, aminek tárában csak 2 golyó van. Szitkozódsz, hogy miért nem hoztál magaddal többet, de a fura alakok egyre közelebb érnek feléd. A kardfejűre célzol, lősz és fejbe találod, mire az holtan rogy össze. Azonban még nem lélegezhetsz fel, hiszen másik társa, már vészesen közel ért hozzád. Egy újabb fejlövésre nincs idő, így pisztolyod agyával próbálod ártalmatlanítani. Pechedre melléütsz, így szabad prédává válsz számára, aki azonnal a földre teper. A földön vagy fél percig küzdesz vele, igyekszel állkapcsát minél távolabb tudni magadtól, végül egy jobb horoggal vetsz véget az összetűzésnek. Alighogy felállnál, és leporolnád magad rémülten veszed észre, hogy a kardfejű, akinek egy golyót repítettél a fejébe, már majdnem feltápászkodott. Keresgélni kezdesz hát a zsebedben, találsz is pár szál gyufát. Gyorsan rádobod arra, akivel az előbb bántál el. Ahogy az égő gyufa a testéhez ér, elkezd kaparászni, majd egy túlvilági sikollyal kileheli a lelkét. Van még egy golyó a táradban, így úgy gondolod, hogy ismét fejbelövöd. A golyó ismét betalál, a lény pedig a földre rogy. Gyorsan rádobsz egy gyufát, nehogy felkeljen. Miután elégett, körbenézel, hogy mi is ez a hely. Döbbenten veszed észre, hogy egy ház hatalmas előcsarnokában vagy. A sötétségbe vesző folyósóról egy másik alap lép ki: Ruvik az. Figyelmeztet, hogy ne kövesd, majd elsétál. De mivel a bejárati ajtó be van zárva, nincs más választásod, mint követni...
Igen, ez csak egy fanfiction, amit a játék ismert elemeiből írtam, de a lényeg az, hogy bemutassam azokat az elemeket, amiknek köszönhetően végre egy igazi túlélőhorrort kapunk. Én nagyon bízom benne, hogy mind a TEW, mind pedig a kicsivel előtte érkező Alien: Isolation be fogja teljesíteni a horror rajongók álmát. A TEW nem jumpscare-ekkel akar ránk ijeszteni, hanem megmutatja a valódi horrort, elvégre az is eléggé ijesztő, ha Ruvik akar megölni, amikor alig van életünk, a fegyvereink is teljesen üresek. A képi világról pedig, (hogy Chocho-t idézzem) 2.25:1-es azaz anamorfikus képarány, valamint B-filmes szemcseeffekt gondoskodik, furcsán álomszerűvé változtatva mindazt, ami Sebastian szeme előtt történik. Én bizalmat szavaztam a játéknak, elvégre a sok gameplayt elnézve ezt nem lehet elrontani (vagy mégis, és akkor egy Aliens Colonial Marines szintű játékot kapunk). Aki előrendeli, az megkapja a Fighting Chance nevű DLC-t, ami pár ingame fegyvert ad, valamint zöld masszát, amiből tápolhatjuk karakterünket.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.