Végre az idei E3-on bemutatkozott a Remedy sikervárományosa, az Alan Wake. Láttunk egy büntetős trailert és egy annál még felcsigázóbb játékmenet-videót is. Tudjuk, hogy a játék mind a sztori, mind a grafika szempontjából is kiemelkedő, viszont, hogy azért ne legyen baj a futtatással, igénybe kellett venni az Umbrát. Ez egy GPU által gyorsított 3D-s renderelés optimalizáló eljárás PC-re, Xbox360-ra, illetve PS3-ra. Az Umbra növeli a renderelési teljesítményt 3D-s játékoknál, és olyan lehetőségeket biztosít a fejlesztők számára, amik eddig nem voltak megvalósíthatóak. Ezen eljárás segítségével olyan részletgazdag világot hozhatnak létre, mely nem követel akkora erőforrást, mégis szemet gyönyörködtető látványt nyújt megfelelő fps mellett, ezzel biztosítva a kép megjelenítésének folyamatosságát.

"Örülünk, hogy együtt dolgozhattunk a Remedyvel az Alan Wake-en" — fűzte hozzá Marko Nurro, az Umbra Software vezérigazgatója.