Jay Wilson, a Diablo 3 vezető tervezője elárulta, hogy a Blizzard fennállása során még egy játék készítése során sem foglalkoztak annyit egy esetleges konzolátirat elkészítésével, mint most a Diablo 3 esetében. A hivatalos bejelentésre azonban még várnunk kell, elsősorban azért, mert még nem sikerült összeállítani egy ütőképes csapatot, akik el tudnák készíteni az átiratot.

„Az emberek nem akarják elhinni, hogy egy konzoljátékot akarunk készíteni, és mi meg is értjük ezt, hiszen korábban már próbálkoztunk ezzel. Sosem foglalkoztunk ezzel a kérdéssel ennyit, hiszen sosem volt olyan játékuk, amiről azt gondoltuk, hogy működőképes lenne konzolon.”

A Blizzard már egy jó ideje keresi a konzolok terén tapasztalattal rendelkező fejlesztőket, de a belső csapat is halad, hiszen a játék kezelése már működik kontrollerrel, viszont nem egy egyszerű átiratot fogunk kapni -- már ha egyszer lesz ebből valami.

„Nem egy portot akarunk készíteni, hanem konzolra akarjuk megcsinálni a Diablo 3-at -- ez nagy különbség. Az a célunk, hogy egy igazi Blizzard-játéknak érződjön a konzolos változat, amit direkt a platformnak megfelelően építettek meg.”