A múltkori Starcraft 2, és battle.net-es fiaskó után végre valami jót is tesz a Blizzard, ugyanis Rob Pardo bejelentette, hogy a cége semmilyen másolásvédelmi eljárást nem épít a Diablo 3-ba. De akkor hogy fogják megakadályozni a kalózokat, hogy gátlástalanul letöltsék a játékot? A megoldást a battle.net képében kell keresünk, hiszen a cég úgy gondolja, elegendő védelmet biztosít az 1997-ben indul rendszer ahhoz, hogy visszaszorítsa az egyre nagyobb mértékeket öltő warezolást.

Ha élvezni szeretnénk a Diablo 3 által nyújtott többjátékos örömöket, akkor a játék egy eredeti példányával kell rendelkeznünk, máskülönben a battle.net kapui zárva maradnak. Azonban ez a megoldás nem terjed ki az egyjátékos módra, és attól tartok, ez bőven elegendő lesz ahhoz, hogy a torrentoldalak élén legyen majd a játék, de azért bízom abban, hogy többen lesznek azok, akik becsületes módon jutnak hozzá a játékhoz, ezzel köszönve meg a fejlesztők fáradságos munkáját.

„A helyzet az, hogy mivel a játékaink erősen a multiplayer lehetőségekre támaszkodnak, ezért a battle.net a leghatékonyabb másolásvédelmünk. Ez volt az egyetlen dolog, ami mindig is megvédett minket a kalózkodástól, és úgy gondolom, hogy ez egy kicsit fáj a más, csak offline játszható címeknek.” -- Rob Pardo