• A Gearbox főnöke, Randy Pitchford elárulta, hogy jelenleg a csapat 80%-a Battlebornon dolgozik
  • Ez több fejlesztőt jelent, mint ahányan a Borderlands első és második részén összesen dolgoztak

A Gearbox szeretne kasszát robbantani a Battleborn megjelentetésével, emiatt rengeteget dolgozik a leginkább a Borderlands és a Dota 2 kereszteződéseként leírható, roppant színes akciójáték tökéletesítésén. Legutóbb pont emiatt halasztották el a Battleborn megjelenését február 9-ről május 3-ra, ugyanis a bétatesztek visszajelzései alapján bizony akadtak még javítanivaló elemek a játékban.

A Gearbox főnöke és társalapítója, Randy Pitchford a Polygonnak adott interjújában - több érdekes információ mellett - ismételten megerősítette elköteleződésüket a Battleborn minőségi követelményei iránt, a szakember ugyanis elárulta, hogy a cég 300 alkalmazottjának mintegy 80%-ka dolgozik a MOBA-FPS hibrid tökéletesítésén, ami azt jelenti, hogy per pillanat többen munkálkodnak rajta, mint ahányan anno a kiválóan sikerült Borderlands első és második epizódján összesen.

Pedig a stúdiónak volna egyéb munkája is, például a Brothers in Arms új epizódjának befejezése, vagy éppen a következő Duke Nukem-játék tető alá hozása, hogy mást ne is említsünk. Ám a Battleborn fejlesztési munkálatainak befejezése most elsőbbséget élvez minden más projekttel szemben, és bizony akad tennivaló, hiszen a játékban az online mulitplayer mellett egy masszív kampány is helyet kap, a 25 játszható hős szintek, skillek, és perkek által kiadott különféle variációi pedig egészen elképesztő számot adnak: összesen 49.576.665.600 csapatkombinációs lehetőségünk lesz a programban, melynek fejlesztésébe eredetileg a Brothers in Arms-sorozat vadhajtásaként, Furious 4 címen fogott bele a Gearbox.