• Mike Booth szerint még bőven ránk férne pár kooperatív játék
  • A Left 4 Dead alkotója továbbra is ilyen élményekre koncentrál

Ugyan azért jó pár remek kooperatív játékot kaptunk az utóbbi időben, legyen szó az It Takes Two-ról vagy mondjuk a Monster Hunter Rise-ról, a máig közkedvelt Left 4 Dead alkotója, Mike Booth szerint azonban továbbra sincs elég. Booth a Rock Paper Shotgun interjújában elmondta, hogy bár a járványból adódó elszigeteltség miatt most minden korábbinál jobban ki vannak éhezve a játékosok a kooperatív címekre, az aktuális helyzet csak fokozza az eddig is létező igényeket.

l4d.jpg

Az alkotó meglátása szerint persze rendkívül nehéz feladat egy jó kooperatív játék megalkotása, hiszen tervezőként az alapoktól minden döntést a játékosok együttműködésére alapozva kell meghozni, mindezt az újrajátszhatóságot is szem előtt tartva. Booth hozzáteszi, hogy továbbra is kooperatív élmények megalkotására fog koncentrálni, mert véleménye szerint nincs jobb élmény, mint egy őrült pillanatokkal teli, izgalmas kalandra indulni a barátokkal, melyből fergeteges sztorik születhetnek.