2013 eleje óta a Warner Bros. Interactive és a Traveller’s Tales igen sikeresnek mondhatja a LEGO-videojátékokat, ugyanis csak tavaly 1,6 millió példányt sikerült értékesíteniük az építőkockás programokból. Sőt, idén sem áll rosszul a szénájuk, a Warner második legnagyobb franchise-za a LEGO, három hónap alatt 420.200 darabot adtak el.

Spencer Crossley marketingigazgató abban látja a LEGO-játékok sikerét, hogy jól ötvözik az építőkockákat olyan témákkal, mint a Batman, a DC, a Gyűrűk Ura, a Harry Potter vagy a Hobbit. Mindezt humorral, színekkel és könnyed játékmenettel dúsítják, amelyet minden korosztály, minden társadalmi réteg élvezhet, még a kazuár játékosok és a keménymag között sincs különösebb megoszlás.

Ugyanakkor segített az eladások gyarapításában az a tény is, hogy a LEGO-programok már nem kimondottan csak gyerekeknek készülnek, valamint elérhetők minden platformon. Így lehet a dán cég a második legnagyobb játékgyártó, és termékük a kilencedik legnagyobb videojáték-franchise a világon.

A következő videojáték a LEGO cím alatt a The Hobbit lesz, amely áprilisban az első két film történetét viszi át a színes építőkockák világába.