A Super Mario Run rendkívül sikeres, az első öt napban gyakorlatilag napi tíz millió letöltéssel elérte az 50 millió letöltést, és ez a szám csak növekszik. Az persze más kérdés, hogy ebből pontosan hányan is vásárolják meg a fizetős változatot, de az App Annie becslése szerint 14 milliós bevételt termelhetett az első három napban. Kimisima Tacumi, a Nintendo elnöke egy interjúban azt nyilatkozta, hogy a jövő évre két-három játékot terveznek megjelentetni mobil platformokra.

Annak ellenére tehát, hogy a Nintendo részvényei meredek zuhanásba kezdtek, amikor a fizetési modell miatti aggodalom begyűrűzött a tőzsdére, és bár a NIntendo eleinte elzárkózott a mobilpiactól, a cég elszánt a jövőt illetően. Ha a becslések igazak, ugyan még akkor is kevesebb bevételt termelt, mint egy sikeres konzolra megjelent játék, ezt ellensúlyozza viszont a rövidebb és kevésbé költséges fejlesztési idő.

nintendo-tatsumi-kimishima-2016.jpg