• Több bolygó lesz a játékban
  • Egyedi játékélménnyel
  • És hatalmas területekkel

A Star Wars Outlaws kreatív igazgatója, Julian Gerighty a Famitsunak adott interjújában elmondta, hogy a Ubisoft készülő nyílt világú Star Wars-játéka bolygótól függően teljesen más és más játékélményt kínál majd. "A fejlesztés során szem előtt tartottuk, hogy minden bolygónak más játékélményt kell nyújtania. Például a Toshara bolygón (a legutóbbi Ubisoft Direct gameplay-videóban leleplezett bolygón) a hatalmas területen egy Speeder Bike segítségével fedezheted fel a vadont, míg egy másik bolygón a város alvilágában tevékenykedő, az árnyékban megbújó tolvaj lehetsz."

A LucasFilm aktívan részt vesz a kreatív folyamatban, és az ötlet, hogy a játék az 5. és 6. epizód között játszódjon, elsősorban a LucasFilmtől származott. A csapat nemcsak a történetben és a lore-ban, hanem a játékmenet kialakításában is besegít. Ehhez kapcsolódik, hogy a térkép állítólag jóval nagyobb lesz, mint eddig bármi, ami Star Wars-játékban helyet kapott, sőt, Mathias Karlson játékigazgató szerint a Toshara bolygón bejárható terület önmagában nagyobb lesz, mint a The Division 2 Washington D.C.-je. A Star Wars Outlaws 2024-ben jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series X/S-re és PC-re.