• A Payday 3 fejlesztői megköszönték a játékosok türelmét
  • A kooperatív lövölde döcögős indulása miatt
  • Emellett megígérték, hogy még idén rendbe rakják a programot
  • Összesen négy nagyobb frissítés fog érkezni az év végéig

Manapság eléggé ritkaságszámba megy (pláne PC-n), ha egy játék relatíve jó állapotban jelenik meg, ám fontos különbség van aközött, hogy valami "csak" javításra szorul, vagy épp ténylegesen játszhatatlan. A szeptember 21-én berobbant Payday 3 sajnos az utóbbi táborba tartozik (vagy legalábbis tartozott), mivel a kezdeti bejelentkezési gondok után a szerverek kezdték el megadni magukat a játékosszám láttán, és mivel offline móka ugyebár nincs, sokan nem igazán tudták élvezni a kooperatív bankrablósdit. A Starbreeze Studios időközben megoldotta az ezzel kapcsolatos problémák zömét, a stúdió vezérigazgatója, Tobias Sjögren pedig meg is köszönte szépen a játékosok türelmét, hozzátéve, hogy a jövőben minden erejükkel igyekeznek majd kikalapálni a jelenleg a gödör alján fuldokló FPS-t. Na de mit is jelent ez a gyakorlatban?

Az ígéret lényegében számokban is kifejezhető, a csapat ugyanis négy darab nagyobb frissítést fog kiadni az év végéig, így garantálva, hogy ne csak a hibák kerüljenek javításra, de egyúttal bővüljön is a játék. Pontos dátumokat ugyan nem közöltek az update-ekkel kapcsolatban, annyi viszont biztos, hogy az októberben érkező javítás több mint 200 dologba fog belenyúlni, míg az októberi-novemberi tapasz már új tartalmat és funkciókat is hoz a bogárirtás mellett. Ugyanez elmondható a harmadik csomagról is, az idei utolsó patch pedig a Syntax Error nevezetű DLC-vel toldja meg az alkotást (ami a Silver- és Gold Editiont választók számára egyébként ingyenes lesz). Mindemellett platform-specifikus javításokra is számíthatunk, hogy minden masinán érdemben javuljon a minőség. Persze ezek után adja magát a kérdés: nem lett volna egyszerűbb befejezni a játékot még a megjelenés előtt?