A THQ elnöke, Brian Farrell New Yorkban beszélt a játékok áráról, s arról, hogy a ma alkalmazott üzleti modell elriasztja az új vásárlókat.

"Úgy gondoljuk, ideje feje tetejére állítani az üzleti gondolkodást. Nem az a lényeg, hogy milyen drágán tudunk eladni valamit, hanem hogy mennyi vásárló veszi meg. Amikor 60 dollárról indítottuk az MX vs. ATV-t, eladtunk pár darabot, majd mikor lenyomtuk az árat 40-re, ez a mennyiség a sokszorosára nőtt. Szóval mi lenne, ha eleve 40-ért kínálnánk? Ez egy nagy játék, mély tartalommal, igazi AAA kategóriás darab -- viszont egy sorozatnyi DLC-vel a játékosok tovább húzhatják a játékélményt. Szerintünk ez a játékvilág jövője."

Ugyan a DLC-k ma is nagy üzletnek számítanak, Farrell elképzelése szerint elég masszívak lennének ahhoz, hogy új alapokra helyezzék a játékipart. A baj csak az, hogy a THQ alapvetően pozitív elméletét könnyű kiforgatni, s rövidesen eljutunk benne odáig, hogy 40 dollárt veszünk egy kiherélt, üres játékot, hogy aztán még 40-ért feltöltsük tartalommal a DLC-k segítségével.