• A Vampire Survivors fejlesztőjét meglepte a siker
  • Erről egy interjúban mesélt Luca Galante
  • Fogalma sincs, mitől ilyen népszerű a játék

A tavalyi (de furcsa ezt leírni így január elsején) év egyik legnagyobb sikere egyértelműen a Vampire Surviors volt, hiszen amellett, hogy a közösség egyenesen imádja (ehhez elég csak megnézni a steames értékeléseket), még jelölve is lett a The Game Awards-on a Legjobb indie debütálás kategóriában. Díjra váltani ezt ugyan végül nem tudta a kimondottan addiktív, immáron mobilokon is elérhető roguelike, a játék mögött álló Luca Galantét így is meglepte a siker, erről egy interjúban mesélt az IGN-nek.

Elmondása szerint elképesztőnek tartja a TGA jelölést, pláne a tavalyi, kimondottan erős felhozatal tükrében. Az elmúlt egy évben mindig úgy gondolta, hogy elérték a csúcsot, aztán jött egy újabb. Ennek viszont kifejezetten örül, mert szerinte így több indie fejlesztő is motivált lehet abban, hogy elkészítse a saját vízióját, éppen ezért szeretne a jövőben számos olyan címet látni, mint például a Celeste, az Undertale vagy épp a PoweWash Simulator. Hozzátette, hogy fogalma sincs, mitől lett ilyen sikeres a játék, igyekszik nem nézni a számokat, és inkább csak a játékosok visszajelzéseire támaszkodik a fejlesztés során. Kiemelte ugyankkor a poncle közösségi menedzsereinek munkáját, akik szerinte rendkívül nyitottak a játékosok felé. A Vampire Survivors-höz egyébként már az új DLC is megérkezett Legacy of the Moonspell néven, ami – a mobilos megjelenéssel együtt – valószínűleg még tovább tolja majd a játék szekerét.