Patrick Söderlund, az EA Studios alelnöke az IGN-nek számolt be arról, mik is a terveik az új stúdiójukról, a Motive-ról, amit ugye idén nyáron nyitott meg Jade Raymond és az első projektjük mindjárt egy Star Wars-játék. Ez feltehetően a Visceral programja, hiszen a Dead Space-sorozat fejlesztői is Raymond stúdiója alá tartoznak.

„Ha körbenézel az ipar legnagyobb szegmensében, ami az akciójátékokat takarja, nem sok mindent láthatsz ott tőlünk” – mondta Söderlund. „Az EA-nek nincsen olyan nagy akciójátéka, mint az Assassin’s Creed, a Batman, a GTA vagy bármi más, ami ilyen méreteket ölt. Szóval az a célunk, hogy mi is megvessük a lábunkat ebben a szegmensben, hogy lássuk, mi olyat tudunk adni a játékosoknak, amit korábban még nem kaptak.”

Ezután kifejtette, hogy természetesen nem azonnali céljuk egy játékból ugyanúgy eladni 50 millió darabot, mint ahogy az történt a GTA-val, de mindenképpen szeretnének új, AAA kategóriás, nyitott világú akciójátékokat fejleszteni, amiben a Motive-nak kiemelkedő szerepe van. De mindezek előtt, szükségük van a jó, tapasztalt szakemberekre, mint amilyen Raymond.

ea-logos.jpg