A hír tehát annyi, hogy a Rockstar megvette a NaturalMotionáltal fejlesztett Euphoriát. Ez a cucc az Oxfordi Egyetem kutatási projektjéből nőtt ki kereskedelmi termékké 2006. márciusában, és hivatalos nevén egy Dynamic Motion Synthesis (DMS) motor. Rendkívül egyszerű e fogalom kifejtése: olyan technológiáról van szó, mely nem letárolt, hanem dinamikus animációt állít elő. Magyarán: a megrajzolt vagy mo-cap komplett mozgássorok helyett a készítők egyrészt apró mozdulatokat rögzítenek, másrészt a karakter mozgásának, mozgatásának kulcsfázisait, majd az adott szituációban, a helyzetet értékelve ez az alrendszer ezek felhasználásával állítja elő a komplett „koreográfiát”. Így a játékos nem mindig ugyanazt a mozdulatot látja újra és újra bunyónál, lövésnél, ugrásoknál és hasonló szitukban, hanem sokkal életszerűbb, a valósághoz közelibb látvánnyal találkozik. Érdekesség, hogy a cég nem úgynevezett „middleware” konstrukcióban kínálja az Euphoriát, mint pl. a SpeedTree, hanem a szerződés létrejötte után saját szakembereik a fejlesztőstúdiókkal közösen állnak neki a beépítésnek és kivitelezésnek, így abszolút a játékhoz van szabva az egész, és gyorsabb is a munka.

Az Euphoria következő generációs termék, jelenleg PC, PS3, és Xbox 360 a három célplatform. A technológiát korábban már a LucasArts is licencelte, a fejlesztés alatt álló új Indiana Jones és Star Wars: The Force Unleashed játékokhoz. A Rockstar nagy valószínűséggel a Team Bondi által hegesztett LA Noire címbe fogja beépíteni ezt, hiszen a GTA IV októberben debütál, bár az említett megoldás miatt még az sem elképzelhetetlen, hogy ebben a címben is megjelenik - és ki tudja, ezt a bejelentést nem előzte-e meg már egy féléves munka...