A World of Warcraft egy 10 esztendős játék, ami azt jelenti, hogy az egykor szép és modern grafika mára elavult és gyenge lett. Bár a Blizzard okosan választotta meg a művészi dizájnt, azaz a képregényes vonulattal feloldottak egy csomó, realista grafikát hamar elgáncsoló buktatót, azért ideje volt már a megújulásnak, és mindenki örömmel fogadta, hogy a Warlords of Draenor kiegészítő bejelentésekor egyben új karaktermodelleket is bemutattak a játékhoz. Többekben felötlött viszont a kérdés, hogy ez vajon a gépigényt is emeli-e majd.

A hivatalos válasz a Blizzard fórumairól érkezett: nem kell aggódni, ha most jól fut a WoW, akkor jól fut majd a Draenor után is, különben is, az új karaktermodellek szinte mindig ruhát viselnek majd, azaz a magasabb felbontású textúrák a játékosok többségénél gyakorlatilag soha nem kerülnek kiszámításra.

És hogy ez miért fontos manapság, amikor minden gamer-PC-ben ezer processzormag feszül? Egyszerű: sok WoW-os évek óta semmi mással nem játszik, csak World of Warcrafttal, ami egyben azt is jelenti, hogy nem nagyon fejlesztenek gépet.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!