A Facepunch Studios az ígéretéhez híven keményen dolgozik azon, hogy folyamatosan épüljön és szépüljön a Rust, s noha a héten nem volt frissítés, a tervek szerint hamarosan három terülten javítani, illetve bővíteni fogják a játékot.

Az első a tárgyszerkesztő beépítése lesz, amit valahogy úgy kell elképzelni, mint a Team Fortress 2 esetében a sapkákat, vagyis a rajongók szerte a világon készíthetnek majd mindenféle tárgyakat, amik a közösség szavazatai alapján, majd pedig a fejlesztői szűrés után be is kerülnek a játékba. Előbb azonban egy új rendszerre van szükség a tárgyak menedzseléséhez, ami természetesen időt vesz igénybe.

A másik terület, amin változni fog a játék, az a kezelőfelület. Ez már egy régi álom a fejlesztők részéről, ugyanis a jelenleg használt NGUI a saját megfogalmazásuk szerint maga az ördög, s igyekeznek minél hamarabb megszabadulni ettől, aminek az lesz a jótékony tulajdonsága, hogy olyan dolgokat építhetnek be, amire eddig nem volt módjuk könnyen, ilyen például a tárgyak súlyának jelzése.

Végezetül jön a farmolás lehetősége, mármint az, hogy egy kis kertet létesítsünk, amit a sajátunknak nevezhetünk. Erről konkrét információkat még nem kaptunk, de a munka azért megy -- bár azt még nem tudni, mikor lesz kész a várható kisebb-nagyobb akadályok miatt.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!