Counter-Strike Online: igen is, meg nem is... Az első és legfontosabb dolog, hogy a szoftvert kifejezetten az ázsiai szájíz szerint faragják, szóval a komoly helyszíneket, a komor színeket, és a taktikai játékokra hajazó modelleket el lehet felejteni. A második legfontosabb dolog, hogy leszögezzük: annyira a távol-keletire hegesztik, hogy a NEXON fejleszti és adja majd ki (nekik köszönhetjük többek között a több tízmillió regisztrációval rendelkező Maple Storyt is) kizárólag odaát. Na, mielőtt azonban nagyon megorrolnátok a dologra, véletlenül sem szabad azt hinni, hogy komoly dolgot veszítünk a cuccal. Ahogy a hasonszőrű Company of Heroes Online esetében már említettük (lásd a kapcsolódó hírt!), ezt a piacot kizárólag online játékokkal lehet vásárlásra kényszeríteni, ahhoz pedig, hogy siker legyen, számukra emészthetővé, átlag európai fejjel pedig gyakorlatilag emészthetetlenné kell varázsolni. Az odaát hódító CS: Neo példának okáért a „játéktermekben” volt sikeres, neonfénytől fröcsögő pályákkal, nagycicis női modellekkel, zéró realitással – az öreg kontinensre, vagy a tengerentúlra ezért nem is „exportálták” az amúgy igencsak sikeres kis árkád masinát. Mindenesetre én azért reménykedem benne, hogy lesz belőle valamiféle próbaverzió, megnézném magamnak, mit jelent majd Koreában a Counter-Strike.

(A képek a Counter-Strike: Source változatból vannak!)