Duke Nukem Forever - Broussard válaszolA Shacknews honlapját gyakran látogatja George Broussard, aki a teaser megjelenése után válaszolt is néhány, a rajongók által feltett kérdésre, persze több dolgot még nem érintve, hiszen nincs még itt az ideje a teljes leleplezésnek. Az majd valamikor jövő év elején esedékes, reményeink szerint, de ezt a kis időt már ki tudjuk várni, 10 év után ez már semmiség...

A játék jelenlegi változatán nagyjából 2004 óta dolgoznak, korábban legalább 3 alkalommal is teljesen újrakezdték a munkát. A motor eredetileg az Unreal 2-es volt, de azóta már 100%-ig újraírták és egy teljesen modern technológia áll rendelkezésükre. Ebbe beletartozik például a HDR, a normal map, a valós idejű per pixel megvilágítás, a puha árnyékok és a motion blur is. A Duke Nukem Forever hossza versenyezni fog jelenlegi Duke Nukem Forever - Broussard válaszolvetélytársaival, tehát a minimum 8-10 óra biztosnak tűnik, de reméljük, ennél azért csak hosszabb lesz valamelyest. A fizika biztosan nagy szerepet kap, mert a környezettel való interakció és a fizikai feladványok (mint a Half Life 2-ben) sem maradnak el és fontos részei a játékmenetnek.

Az ellenfelek testrészeit és fejét is leszedhetjük fegyvereinkkel, tehát igencsak véres játékkal kell számolnunk, ahogy ezt a teaser videóban is láthattátok a disznószörny körül. A robbanó hordók, a jetpack és a csőbombák is visszatérnek, Duke híres mondásaival (ez tuti benne lesz: "I'm gonna kill you old school.") egyetemben. A platformok közül a PC biztos, de ha lehetőségük lesz rá, akkor kiadják konzolokra is. További információkra valószínűleg még várhatunk egy ideig, a megjelenésről pedig inkább nem is spekulálnék...