A Microsoft már leleplezte az új, az eddigieknél erősebb konzolját, és már csak idő kérdése, hogy a Sony is megtegye ugyanezt. A PlayStation 4 Neo, hasonlóan a riválishoz, komolyabb hardverrel jelentkezik, ami magasabb felbontású, részletesebb játékokat, illetve jobb teljesítményt hoz, de ami még ennél is fontosabb: a Sony így szeretné elejét venni annak, hogy a játékosok PC-re váltsanak.
Andrew House kertelés nélkül mondta el, hogy a PlayStation 4 Neóval az egyik fő céljuk az, hogy megtartsák a szebb, részletesebb grafikára vágyó tábort, amelyek hajlamosak arra, hogy a konzol természetes, nyolc éves életciklusának már a felénél visszatérjenek a high-end PC-hez. „Itt a kiváló alkalom arra, hogy ezeket a játékosokat magunk mellett tartsuk.”
House is kihangsúlyozta, hogy a Neo nem cseréli le a jelenleg kapható gépet, a kettő egymás mellett fog létezni, és szerinte ez nem jelenti azt, hogy vége a megszokott konzolgeneráció-ciklusnak. „A döntéseink egy részét a tech világban történt változások befolyásolták, valamint a gyorsütemű innováció, amihez a felhasználók hozzászoktak, például az okostelefonok terén. Persze nem azt mondom, hogy 18 hónapos ciklusra akarunk váltani, ezzel ugyanis elveszítenénk a fix platformok által jelentett előnyt, ami lehetővé tette a játékélmény nagy előreugrásait.”
És akkor még nincs ott az hogy aki ilyen hardweart vesz az már nem csak játszik, meg akkor már VR-ba is belekóstol. És akkor még ott van az is hogy sokan a PS VR-t is megkérdőjelezik, mert az E3-n és GDC-n is el volt dugva a konzol. Idén is. És tavaly is hiszti volt belőle amikor kiderült hogy amúgy PC-k voltak a szekrényben mert a mostani PS4-ek nem bírták a strapát....
És akkor még nincs ott az hogy aki ilyen hardweart vesz az már nem csak játszik, meg akkor már VR-ba is belekóstol. És akkor még ott van az is hogy sokan a PS VR-t is megkérdőjelezik, mert az E3-n és GDC-n is el volt dugva a konzol. Idén is. És tavaly is hiszti volt belőle amikor kiderült hogy amúgy PC-k voltak a szekrényben mert a mostani PS4-ek nem bírták a strapát....
Ezért sem fogsz PC exkluzív mindent verő játékot látni, aki képes egy ilyet csinálni már rég multi-platfromban gondolkodik és 3x-os eladásokon... ( Megjegyzem: ez a normális )
Másfelől, ha megnézel egy átlagos multiplatform címet, már önmagában azzal, hogy a Konzolos 3 méterrel az orrod előtt kezdi kirajzolni a táj részletességét, kisebb részletességű displacement mappingot, tesszelációt használ, és negyed olyan részletességű árnyékokkal dolgozik, már akkora számítási igényt eszik meg amit el sem tudsz képzelni. Foam-ban ( mozgás közben ) látszólag ugyanúgy néz ki, minimálisnak tűnik a különbség, de ami matematika dolgozik mögötte abba vért izzad a CPU és GPU...
Ez tipikusan olyan dolog, hogy fut a Battlefront, Witcher3, Doom egy 6 éves Radeon 5770-en is, meg egy Geforce 980gtx-en is. Utóbbin picit szebb, meg gyorsabb, de az előbbivel is bőven élvezhető és mesés a látvány... Mondhatni ugyanolyan... :)
Ti abból indultok ki, hogy mindenki ért a pc-hez és ezért a konzol egyetlen előnye az exkluzivítás. Ez távolról sem igaz, főleg amerikában nem értenek a gépekhez. Leginkább osx-et használnak és egy rohadt windowst nem tudnak telepíteni, nemhogy kiválasztani a megfelelő komponenseket, meg karbantartani a pc-t. Az ilyenek a meglévő tv alá konzolt vesznek és marha széles ez a réteg. Biztos a fanboyságom mondatja velem ezt is...
Volt szerencsém több multiplatformot is játszani pc-n és nem találtam drámainak a különbséget. Az, hogy a hardver erőlködik tök lényegtelen, a végeredményt nézem.
Konstans teljesítményt nem tudnak adni, mert ott van a minimum rendszerkövetlemény is. Akkor már nem ugyanolyan, ha nem indul el x vga-n.
Ezért sem fogsz PC exkluzív mindent verő játékot látni, aki képes egy ilyet csinálni már rég multi-platfromban gondolkodik és 3x-os eladásokon... ( Megjegyzem: ez a normális )
Másfelől, ha megnézel egy átlagos multiplatform címet, már önmagában azzal, hogy a Konzolos 3 méterrel az orrod előtt kezdi kirajzolni a táj részletességét, kisebb részletességű displacement mappingot, tesszelációt használ, és negyed olyan részletességű árnyékokkal dolgozik, már akkora számítási igényt eszik meg amit el sem tudsz képzelni. Foam-ban ( mozgás közben ) látszólag ugyanúgy néz ki, minimálisnak tűnik a különbség, de ami matematika dolgozik mögötte abba vért izzad a CPU és GPU...
Ez tipikusan olyan dolog, hogy fut a Battlefront, Witcher3, Doom egy 6 éves Radeon 5770-en is, meg egy Geforce 980gtx-en is. Utóbbin picit szebb, meg gyorsabb, de az előbbivel is bőven élvezhető és mesés a látvány... Mondhatni ugyanolyan... :)
Ha sikerül, akkor már beláthatja, hogy nem akkora ügy a 720p 1080p kérdése... Csak mindenki magából indul ki, beismerem én is!
1. ha valaki kijelenti, hogy egy 15 éves mezei laptop alkamas a játékok futtatására?
2. Ha valki tagadja, hogy a konzolportok többsége összecsapott
3. illetve a fejlett hardvereit a játékokkal nem tudja kipörgetni?
Ha az ilyen kijelentésekre adok egy részletes választ, akkor meg megkapom, hogy fanboy vagyok. Most akkor hogy is van ez?
Nem, nem kell imádnod egyetértened csak azért mert itt vagy, de meglehetősen reménytelen meggyőzni a nagyrészt PC használó (feltételezem, mivel ez az oldal / újság célja) tagokat, így csak magadat teszed feleslegesen célponttá idétlen kijelentésekkel. Mint hogy a z exkluzív címek nem korlátozzák a vásárlók lehetőségeit...
@RegGeri
Ezt igazából minősíteni is nehéz... Én nem lelkesedek a Naughty Dog programjaiért (szerintem túl van hype-olva), de nekem azt ne próbálja senkisem bemagyarázni, hogy ha nem volna konzol meg se jelentek volna...Ez kb olyan mintha azt mondanád, hogy kard nélkül nem lett volna háború a középkorban...
Tessék közös platformra fejleszteni jól skálázható / optimalizálható játékot... Kb egy éven belül kiderülne min szeretnek az emberek játszani, és mennyire érdekli őket a grafika. Lesznek akik top gépen maxon futtatják, van aki beéri "alappal" cserébe egy "készre szerelt" konzolon játszanak, és lesznek akik lebutítják a játékot minimumra mert tolnak bele hogyan néz ki. Egyenlőre még választási lehetőséget sem adnak, mert jön egy Sony és az E3-as felhozatalának szinte minden darabja kizárja a konkurenciát...Majd ha 1-2 év késéssel megjelenik a port, akkor játszhatatlan lesz, hadd vegye meg a hülye másra is miután érezte, hogy arcon köpték... Lehet ezen agyalni, hogy kinek és mi éri meg, de én embert még nem hallottam aki szerint a mesterséges monopól helyzet a tulajon kívül a piacon bárkinek is jó volna... Jelenleg az ilyen exkluzivitás visszafogja a technikai fejlődést, torzítja a népszerűségi / eladási adatokat, ellehetetleníti az összehasonlítást és feleslegesen emel ki pénzt az ember zsebéből...
A laptopon nekem csak tanuláshoz van. Raktam rá steam-et, de nem nagyon fut rajta semmi!
Ha esetleg Uncharted 4-hez vagy Bloodborne-hoz lenne kedvem, akkor ellátogatok az egyik jóbarátomhoz (aki vérbeli konzolos), és egy közös baráti összejövetel keretében játszunk egy jót. Ha venni akarok egy konzolt, akkor veszek, ha nem akkor nem; ilyen egyszerű a képlet. Szerintem a legjobb, ha egy igazi, vérbeli gamer nem teszi le a voksát csak egy platform mellett, hanem bele-belekóstolgat mindkét tábor különleges fogásaiba. Vagy talán CSAK PC és CSAK konzol tábor létezhet?
Amit meg a microsoft meg a sony csinál nem más mint üzleti politika NAGY ÍVBEN LESZARJÁK hogy mit szeretnél amig veszed a cucaikat addig fogalkoznak veled és ennyi.
De a GTA 5 igen is szépre sikeredett, ha minőséget akarsz látni ne egy átlagos youtube-ot néz meg hanem egy maxra kihúzott verziót PC-n. Igaz egy évvel később jelent meg, de ők nem portolták hanem rendesen megírták hogy fusson is
Kár erölködni és tagadni a hardware különbséget, létezik. Az hogy a fejlesztők nem használják ki az nem a PC hibája.
De a GTA 5 igen is szépre sikeredett, ha minőséget akarsz látni ne egy átlagos youtube-ot néz meg hanem egy maxra kihúzott verziót PC-n. Igaz egy évvel később jelent meg, de ők nem portolták hanem rendesen megírták hogy fusson is
Kár erölködni és tagadni a hardware különbséget, létezik. Az hogy a fejlesztők nem használják ki az nem a PC hibája.