Az Activision rengeteg pénzt szán minden évben az aktuális Call of Duty reklámozására, s mivel több tíz millió dollárról van szó, két menedzser úgy gondolta, senkinek sem fog feltűnni, ha zsebre tesznek egy keveset a hatalmas summából.

Az ügy a Call of Duty: Black Ops nagyszabású reklámkampányának kellős közepén történt, mikor Activision UK közönségkapcsolatért (PR) felelős személye, valamint az egyik külső vállalkozó, a Frank PR dolgozója összesen 36.600 dollárt, vagyis jelenlegi forintárfolyamon közel 8,5 millió forintot sikkasztott el. Ennek nagyobbik hányadát az Activisionnél dolgozó Kathryn Kirton vitte el, mintegy 29 ezer dollárt, míg tettestársa, Jamie Kaye megelégedett 7600 dollárral.

Kirton a pénzből egy kétéjszakás romantikus hétvégét töltött egy luxusszállodásban, vett egy eljegyzési gyűrűt, illetve az egyik bevásárlótúráján közel 9500 dollárt szórt el. Kaye ezzel szemben egy kicsit önzetlenebb volt, ugyanis a családját vitte el nyaralni Floridába, illetve szerzett hat iPadet is. A páros 2011 februárjában bukott le, mégpedig úgy, hogy Kriton a Frank PR vállalati bankkártyáját használta az egyik bevásárlása során, a költségeket pedig Modern Warfare 2 marketingként számolta el. A szóban forgó játék 2009-ben jelent meg...

A bíróságon mindkét vádlott bűnösnek vallotta magát. Kirton 18 hónap letöltendőt kapott, de büntetésének kezdetét a bíróság két évvel elhalasztotta, koraszülött gyermekére tekintettel. Kaye 9 hónap letöltendőt kapott, amit egy évvel eltoltak, de 80 óra közmunkát így is el kell végeznie.