Nem könnyű egy új MMOG-t készíteni, főleg akkor nem, ha annak hosszú ideig meg kell állnia a helyét a kegyetlen és zsúfolt piacon, a helyzet pedig még tovább nehezedik, ha ennek a játéknak a zsáner királyát, a World of WarCraftot kell leváltania. Érthető tehát, hogy a Blizzard semmit sem siet el; a csapat lassan, megfontoltan és nagyon óvatosan készíti az utódot, s ha kell, nem restek sutba dobni az eddig elkészült munkát -- most pont ez történt.

Meg nem erősített információk szerint a Blizzard nemrégiben újrakezdte a nagyon rejtélyes, Titan kódnéven futó játékának fejlesztését. Az ügyhöz közelálló forrás szerint a projekten mintegy 100 ember dolgozott, de miután a fejlesztés nem úgy haladt, ahogy azt tervezték, s a termék akkori formájában bőven hagyott kívánni valót maga után, a vezetőség úgy döntött, hogy inkább elölről kezdi az egészet. A csapat létszámát ezt követően visszaállították a jóval családiasabb 30 főre, a tervezett megjelenést pedig 2016-ra tolták, ami persze egyáltalán nincs kőbe vésve, elvégre a Blizzardról beszélünk. 

A cég kicsivel a hír felröppenése után megerősítette, hogy valóban történetek változások a hivatalosan még be nem jelentett játékkal kapcsolatban, de részleteket már nem árultak el, illetve a pletykált megjelenési dátumot sem kommentálták.

A legutóbbi, nem hivatalos információk szerint a Titan a Földön játszódik, de egy olyan alternatív univerzumban, ahol a különböző népcsoportok mitológiai lényei valódiak, ami azt jelenti, hogy a mindennapi életben a fekete mágia is szerephez jut. A játék állítólag komoly sci-fi elemekkel, például időutazással és futurisztikus fegyverekkel operál, de a játékmenet terén nem rugaszkodik el nagyon messze a megszokott formulától, tehát egy külső nézetes RPG-ről van szó, melyben mindenféle küldetések, nagy csaták és egyebek várnak ránk.

Elölről kezdték a Titan munkálatait

Titan -- Megjelenés: ismeretlen -- Gépigény: ismeretlen