Vin Diesel két különböző interjúban is beszámolt arról, hogy a Tigon Studios (a korábbi címek kiadója) támogatásával egy újabb Riddick-játékot készítenek, szám szerint a harmadikat. A fejlesztést a Starbreeze Studios végzi -- az ő műhelyükben készült a Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay is.

Diesel arról is beszélt, hogy a játékok mögött rengeteg érdekes koncepció létezik, tervek és ötletek, amelyeket egy MMOG stílusú játékban lehetne leginkább kiaknázni. A játékos egy zsoldost alakítana Riddick világában, és különböző megbízásokkal tudna fejlődni.

A színész kitért arra is, hogy a fejlesztők az előző Riddick játékokban (mint amilyen a PC Guru 2012/13-as számának teljes játék melléklete, az Assault of Dark Athena is volt) pusztán a találékonyságukkal és határtalan kreativitásukkal képesek voltak több tízmillió dollár elköltése nélkül bővíteni Riddick mitológiáját.

Érdekel, milyen lett a Riddick című film? Olvad el Chocho blogbejegyzését a témában!