Marcin Zygadlo, a Techland programozója egy szép napon a fejébe vette, hogy készít egy fegyvermodifikációt a Dead Islandhoz. Az alkotásában varázslatokkal megfagyasztott zombikat lehetett baltával darabokra hasítani, ez pedig annyira megtetszett a cég többi tagjának, hogy Zygadlónak adtak egy kisebb csapatot, azzal a feladattal, hogy készítsenek el egy, a modjára támaszkodó játékot: megszületett a Project Hell.

A játéknak egyelőre csak a kezdetleges prototípusa létezik, s sok játékmenet-elemet még nem találtak ki, vagy az ötletek még nem kiforrottak, az viszont már most biztos, hogy egy dark fantasy hack and slash játékot kapunk, amiben nem találkozhatunk unikornisokkal és tündérekkel, de vérszomjas szörnyekkel egészen biztosan összeakasztjuk majd a bajszunkat. A kicsi, kilenc főt számláló csapat célja, hogy a Dead Island technológiájával egy szórakoztató és egyedi játékot tegyenek le az asztalra, de ahhoz, hogy az álmukat meg tudják valósítani, még nagyon hosszú utat kell megtenniük. Egyelőre nem tudni, mikor fognak elkészülni, s a célplatformokról sem beszéltek, egy PC-s verzió azonban szinte biztos, hogy lesz.