Csapjunk is egyből a lecsóba, hiszen a HanbitSoft Inc. volt olyan kedves, hogy felkeresett engem egy virtuális levéllel, amelyben egy közlemény lapult. Ezt a közleményt én most megosztom veletek — ha néha furára sikerül, az azért van, mert örömömben ugrálok a szobában. Szóval, tessék:
A HanbitSoft ma bejelentette, hogy a vállalat továbbra is dolgozik a Mythoson. (Huhú: tudjátok, ez volt az a játék, amelyet a néhai Flagship tervezett, afféle próbaként a Hellgate: London kapcsán. Különös fintora a sorsnak, hogy a teljesen egyszerű Diablo-klón önmagában ötször annyi szórakozást jelentett, mint a borzalmasan bugos Hellgate.) Felvettek egy rakás új brigádot (!) a termék csiszolására, és már töménytelen mennyiségű információt csepegtettek — igaz, csak és kizárólag a koreai honlapon. Amit sikerült öt ismerősön keresztül megfejtenünk: Koreában újra nyílt tesztelési fázisba lépett a program, a kiadó pedig nem kevesebb energiát fektet a dologba, minthogy megbíz két céget azzal, hogy mélyítse el, teljesítse ki az egész játékot. A felbérelt emberek mind tudják, mitől volt döbbenetes siker a Mythos (Huhú: tudtátok, hogy a legjobb görög, vagyis krétai sört is így hívják? Mythos!) hack ’n’ slash, szóval az alapokat meghagyják, csak kibővítik a lehetőségeket.
És most a hivatalos rizsa: „A Mythos egy online akció-szerepjáték, amely Uld földjén játszódik, egy olyan világban, amely éppen csak most emelkedett ki az utolsó háborúból, mely kis túlzással majdnem az egész világot kiirtotta. Játékosként hőst kell magunknak választanunk, aki aztán vagy egyedül, vagy társakkal összefogva, de felfedezi, végigkalandozza, és számtalan küldetés segítségével megismeri otthonát. Útját számtalan, véletlenszerűen generált útvesztő keresztezi, ahol a mesés kincsek akár halált is hozhatnak. A nézet maradt izometrikus, a kezelés is kizárólag az egérrel történik majd, ráadásul, legyünk akár magányos farkasok, akár társfüggők, a játék mindannyiunkat kiszolgál majd.
Tisztában vagyunk vele, hogy hatalmas tömeg szeretne játszani a Mythosszal. Az ok, amiért ezt még nem tehették meg, jó bonyolult, és felesleges is rá kitérni. A mostani helyzet az, hogy a Mythos köszöni szépen, jól van, az új elemek remekül mutatnak a már ismertek mellett. Ahogy teltek-múltak a napok, a szoftver egyre jobb és egyre élvezetesebb lett.
Mind azt mindannyian tudjátok, játékunk afféle Diablónak indult. Most stúdióink azon dolgoznak, hogy azok, akik szeretik a Blizzard klasszikusait, otthon érezzék majd magukat. Igyekszünk átörökíteni minden jó elemet, és elvegyíteni mindezt egy MMO játékkal.”(Huhú:reméljük, Európába is elér a Flagship egyetlen, igazi legendája — egyelőre nincs a vállalatnak nemzetközi terjesztési joga, de már ezen is dolgoznak a fiúk! Hajrá, hajrá!)
A HanbitSoft ma bejelentette, hogy a vállalat továbbra is dolgozik a Mythoson. (Huhú: tudjátok, ez volt az a játék, amelyet a néhai Flagship tervezett, afféle próbaként a Hellgate: London kapcsán. Különös fintora a sorsnak, hogy a teljesen egyszerű Diablo-klón önmagában ötször annyi szórakozást jelentett, mint a borzalmasan bugos Hellgate.) Felvettek egy rakás új brigádot (!) a termék csiszolására, és már töménytelen mennyiségű információt csepegtettek — igaz, csak és kizárólag a koreai honlapon. Amit sikerült öt ismerősön keresztül megfejtenünk: Koreában újra nyílt tesztelési fázisba lépett a program, a kiadó pedig nem kevesebb energiát fektet a dologba, minthogy megbíz két céget azzal, hogy mélyítse el, teljesítse ki az egész játékot. A felbérelt emberek mind tudják, mitől volt döbbenetes siker a Mythos (Huhú: tudtátok, hogy a legjobb görög, vagyis krétai sört is így hívják? Mythos!) hack ’n’ slash, szóval az alapokat meghagyják, csak kibővítik a lehetőségeket.
És most a hivatalos rizsa: „A Mythos egy online akció-szerepjáték, amely Uld földjén játszódik, egy olyan világban, amely éppen csak most emelkedett ki az utolsó háborúból, mely kis túlzással majdnem az egész világot kiirtotta. Játékosként hőst kell magunknak választanunk, aki aztán vagy egyedül, vagy társakkal összefogva, de felfedezi, végigkalandozza, és számtalan küldetés segítségével megismeri otthonát. Útját számtalan, véletlenszerűen generált útvesztő keresztezi, ahol a mesés kincsek akár halált is hozhatnak. A nézet maradt izometrikus, a kezelés is kizárólag az egérrel történik majd, ráadásul, legyünk akár magányos farkasok, akár társfüggők, a játék mindannyiunkat kiszolgál majd.
Tisztában vagyunk vele, hogy hatalmas tömeg szeretne játszani a Mythosszal. Az ok, amiért ezt még nem tehették meg, jó bonyolult, és felesleges is rá kitérni. A mostani helyzet az, hogy a Mythos köszöni szépen, jól van, az új elemek remekül mutatnak a már ismertek mellett. Ahogy teltek-múltak a napok, a szoftver egyre jobb és egyre élvezetesebb lett.
Mind azt mindannyian tudjátok, játékunk afféle Diablónak indult. Most stúdióink azon dolgoznak, hogy azok, akik szeretik a Blizzard klasszikusait, otthon érezzék majd magukat. Igyekszünk átörökíteni minden jó elemet, és elvegyíteni mindezt egy MMO játékkal.”(Huhú:reméljük, Európába is elér a Flagship egyetlen, igazi legendája — egyelőre nincs a vállalatnak nemzetközi terjesztési joga, de már ezen is dolgoznak a fiúk! Hajrá, hajrá!)
Kövezzetek meg, de nekem nagyon bejött a Hellgate, egyszerü, de kellemes.
Igen, tudtuk!
http://noob.hu/07/0508/001.JPG
Ázsiában fanklubjai vannak, rajonganak érte, imádják. Nem véletlen, hogy a HanbitSoft felkarolta, óriásit fog vele kaszálni. Ott, és főleg Koreában, ez a stílus a kedvenc. De a jenkiknél is vannak rajongók, sokkal nagyobb és jobb híre lett a játéknak ott is, mint a leszerepelt Hellgate-nek, ezzel együtt szerintem jelenleg a Hanbit az ázsiai térségre koncentrál.
Mondjuk én nem hasonlítanám a TQ-hoz, akkor már inkább a WoW... Nekem amúgy semmi bajom a kinézetével, persze ez ízlés kérdése...
Elég "érdekes" egy játék, mit ne mondjak. Kicsit nekem olyan "gagyulós", már maga a sztori is, de a kinézet aztán abszolút. S nem az a baj, hogy rajzfilmszerű, mert a WarCraftoknál ez tökéletesen bejött. Itt kifejezetten "ijesztő", hogy mennyire gyerekesre sikeredett az egész. Legalábbis én be nem tölteném a kinézete alapján a programot, az is biztos .
Inkább a Hellgate-et csinálták volna meg normálisan....