A játékfejlesztésben eltöltött rövid pályafutásom alatt egyebek mellett rájöttem arra, hogy egy átvezető videót, mi több, akár csak egy in-game trailert nem két perc összerakni. Sok idő telik el a motion capture felvételektől a bemutatható videóig, legalábbis eddig így volt. A Hellblade: Senua’s Sacrifice viszont az Epic Games és a Ninja Theory egy olyan módszert használ, ami közelebb áll a filmkészítéshez, mint az eddig bevett módszer, ráadásul percekkel a mo. cap. felvételek elkészítése után már az átvezető is késznek nyilvánítható.

Az ötlet pofonegyszerű: élőben rögzítik és dolgozzák fel a felvételeket, hogy aztán immár in-game jelenetekként átdolgozzák és helyben megvágják az anyagot. Ezt a Ninja Theory és az Epic meg is mutatta az alanti videóban, amiben a Hellblade: Senua’s Sacrifice egyik átvezető videóját készítették el. A jelenet rögzítését követően a szaki szinte azonnal elkezdhetett dolgozni a jeleneten, és percekkel később már készen is volt vele.

A stúdió ezzel a módszerrel már el is nyert egy technikai díjat „Legjobb valósidejű grafika és interaktivitás” kategóriában.